לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7

חוקר פרטי בהרצליה

חוקר פרטי בהרצליה

מחפשים חוקר פרטי בהרצליה? אנחנו במשרדנו מציעים מגוון שירותים כגון מעקבים ותצפיות , גילוי האזנות סתר, חקירות כלכליות ועוד – כל זאת בחקירה הטובה ביותר שאפשר לבקשר ברמה הגבוהה ביותר.

במשרדנו אנו מציעים למגזר הפרטי והעסקי שירותי חקירה ובילוש בעיר הרצליה:

מעקבים ותצפיות

חוששת שבעלך מנהל יחסית מערכת נוספת? אשתך לא מגיע הביתה מיד אחרי העבודה? לא בטוח בשותף העסקי שלך?

כאשר נוגעים בנושא זה קיימות כמה שיטות מעקב אשר משתנות בהתאם לשיטות העבודה:

המעקב זה מתבצע בצורה סמויה וצמודה דרך שימוש בציוד מתוחכם לצורך מעקב באמצעות צילום או ראיות. חוקר פרטי המתעד את כל תנועותיו של האדם אשר אתה מעוניין לדעת פרטים נוספים עליו בצורה הטובה והמבוקרת ביותר.

  • האזנות סתר – משרדנו מציע שרותי בדיקת  האזנה מכל הסוגים רבים לכל אמצעי התקשורת השונים .במשרדבבית או ברכב. משרדנו תומך בבדיקות לכל סוגי הסמארטפונים  כך שאין מה לדאוג האם זה אפשרי במכשיר הפלאפון אשר בבעלתו. אנו מבצעים בדיקות האזנות לחשיפה וגילוי האזנות סתר מכל סוג ,כמו כן גילוי מצלמות סמויות .
  • מידע בין בני הזוג – חושש שאשתך או בעלך עושים משהו לא כראוי?  פ פעילות מודיעינית של משרדנו יביא אותך  למסקנה הנכונה ביותר תוך ימים ספורים ותדעו האם יש ראיות מוחשיות לכך.
  • מידע דולף בחדרי חדרים – היית באמצע אירוע או פגישה ואתה חושש שאמרת משהו שהגיע לאדם הלא נכון? מעקב אחרי מי שתרצה יביא לבדיקה האם הוא באמת שמע מה שחשבת.

מידע מתוך החברה למתחרים – חושש שעובד חברה פנימי או אדם חיצוני מדליף מידע למתחרים? ביכולתנו לבדוק דליפת מידע חשוב לגורמי חוץ

חקירות פרטיות  
בתחום זה ניתן למצוא סכסוכים אישיים, איתור נעדרים וחייבים ,איתור נכסים ,כספים,חסכונות חשבונות בנק, מעקבים אחר בן/בץ זוג, עובדים, מתחרים עיסקיים ועוד …

  • סכסוכים אישיים – במשרדנו ניתן לבצע שירות חקירות של סכסוך בין אזרחיים, תוך כדי חשיפת פרטים ועובדות לגבי הצדדים בדרכים שונות כדי להגיע לתוצאה המבוקשת מצד מזמין החקירה.
  • איתור נעדרים וחייבים  במידה שאתם מעוניינים באיתור קרוב נעדר או אדם אשר חייב לכם ומסתתר הדרך הטובה ביותר לפעול היא באמצעות משרד חקירות. בזמן החקירה נמצא את הפרטים האישיים העדכניים ביותר על האדם. כתובת מגורים נוכחית ודרכי יצירת קשר. כאשר מדובר באיתור נכסים משרדנו מתמקצע בחיפוש ממוקד אחרי כל בקשות לעיקול נכסים אם זה עקב גירושין, בקשות לעיקול או סכסוך עקב ירושה

משרד חקירות אברסמון מתחמה בנוסף בחקירות לאיתור חשבונות בנק ,חסכונות כספים ועוד …

מה נדרש מהחוקר הפרטי?

כאשר אתם שוכרים שרותי חוקר פרטי בהרצליה בדקו האם יש לו ניסיון בתחום החקירות שבו אתם מתעניינים. במידה שאתם מעוניינים בחקירה פרטית איכותית ומקצועית. העדיפות היא שימוש של חוקר פרטי מקצועי מנוסה , חוקר פרטי אשר ברשותו רישיון לניהול משרד חקירות ממשרד המשפטים ומורשה לתת שירות ללקוח פרטי או מוסדי .

משרד חקירות בילוש עומד צוות מקצועי , מיומן ובעל ניסיון רב. אנו מבטיחים דיסקרטיות מלאה ופרטיות מרבית למזמין החקירה. השירות המוצע פונה לציבור הפרטי והעסק

אז מה היה לנו עד עכשיו?

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

5/5 - (3 votes)
מאמרים נוספים:
כותב המאמר
בילוש חקירות ומעקבים
בילוש חקירות ומעקבים

בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

פנייה דיסקרטית
חייגו אלינו עכשיו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן