לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7

חוקר פרטי בפתח תקווה

חוקר פרטי בפתח תקוה

החוק לחוקרים פרטיים מגדיר במדויק את תפקידו של חוקר פרטי : "מי שעוסק בהשגת ידיעות על הזולת או באיסופן, לצורכי אחרים ודרך שירות לכל". במונחים ארציים יותר הכוונה לאיש מקצוע שנדרש לאסוף ראיות במטרה להוציא את האמת לאור, לטובת האינטרסים של הלקוח.

בעת חיפוש אחר חוקר פרטי בפתח תקווה או בכלל ברחבי הארץ, חשוב לבדוק כי משרד החקירות שאליו פניתם מחזיק ברישיון לניהול משרד חקירות וברישיון חוקר פרטי פעיל ותקף. לא פעם מגיעים אלינו פניות של לקוחות שנפלו קורבן לאנשים שהציגו עצמם כחוקרים פרטיים ולבסוף התגלו כחוקרים פרטיים שרשיונם נשלל או אנשים שנמצאים בשלבי לימוד המקצוע או גרוע מכך. הצגת רישיון לניהול משרד חקירות ורישיון חוקר פרטי מבטיח לכם כי החוקר עומד בכללי האתיקה הנדרשים ממנו והוא אושר ע"י משרד המשפטים ולשכת החוקרים הפרטיים בישראל.

עיקר החקירות הפרטיות המגיעות מאזור פתח תקוה מתחלקות לשתיים – פניות בנושא השגת ראיות והוכחות לבגידות מצד בן הזוג ופניות בנושא השגת מידע עסקי וביצוע חקירה כלכלית באמצעות פנייה אל משרד חקירות על שותפים עתידיים או בעלי עסקים שמעוניינים לבצע איתם עסקת רכש כזאת או אחרת.

משרד חקירות בילוש פועל למעלה מ-43 שנה בתחום החקירות ומבצע חקירות פרטיות בכל תחום ובכל רחבי הארץ והעולם לרבות חקירות כלכליות, חקירות אישות, ביצוע מעקבים סמויים והשגת ראיות קבילות בבתי המשפט. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ בנושא ביצוע מעקב או חקירה פרטית באיזור פתח תקוה והסביבה, הינכם מוזמנים ליצור קשר בכל עת. דיסקרטיות מלאה מובטחת!

למידע על מחירים של חוקר פרטי כנסו >>

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

אנא דרגו אותנו
מאמרים נוספים:
כותב המאמר
בילוש חקירות ומעקבים
בילוש חקירות ומעקבים

בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

פנייה דיסקרטית
חייגו אלינו עכשיו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן