לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7

חוקר פרטי בחולון

חוקר פרטי בחולון

באחד מן הימים נכנסה למשרדו של חוקר פרטי בחולון אישה חרדית. מיד הרגיש החוקר הפרטי כי הסיטואציה לא נוחה לה, והוא הושיב אותה בחדר צדדי. בפגישה ביניהם במילים ספורות ובבכי עצור, סיפרה לו האישה שהיא אם ל-9 ילדים הנשואה לבעלה מגיל 18, הוא אהב אותה מאוד והיו להם חיים מאושרים אבל בחצי שנה האחרונה משהו השתבש. היא סיפרה לו בקושי רב ואף בבושה כי למרות שהיא הולכת למקווה, ושהם מצמידים את המיטות בימים המותרים לקיום יחסים, בעלה אינו מקיים אתה את מצוות פרו ורבו, ואף היא חשה שהוא מזלזל בה , מאס בה ואינו מעוניין בקרבתה. יתרה מזה- הדגישה האשה הוא אף נעלם לימים שלמים מהבית ועוזב אותה לבדה עם הילדים ללא כל עזרה. בעצת חברתה הטובה היא פונה אלינו משרד חקירות בילוש על מנת שיעקבו אחרי בעלה, כי היא חושדת שמשהו לא טוב קורה סביבה והיא רוצה לדעת את האמת לאמיתה.

מעקב אחר הבעל החרדי

חוקר פרטי בחולון ישב ימים ארוכים במעקב מול הקהילה החסידית באזור בת-ים שם מתגוררת האישה ושם משמש בעלה כרב באחת הישיבות, במטרה לעקוב אחריו ולראות לאן הוא נעלם לאשתו. במשך כמה ימים עשה הרב את דרכו חזרה לביתו, אבל באחד הימים הוא נסע לאזור התעשייה בחולון. תחילה חשב החוקר כי הוא הולך לקנות עוגות בחנות הקונדיטוריה המפורסמת אבל הרב החביב עשה את דרכו היישר אל מרכס ספא וחדרים פרטיים להשכרה. כמה דקות אחרי שהוא הגיע שם לב החוקר הפרטי מחולון כי לחנייה נכנס רכב ומתוכו יצאה אישה, לא חסידית כלל. היא הביטה על המכוניות במגרש, ניגשה אל מכוניתו של הרב, סקרה אותה ונכנסה לתוך הספא.

הרב והחברה שלו עושים עיסוי

חוקר פרטי מחולון נכנס למרכז הספא ונעמד ליד הזוג. הרב בירך את חברתו לשלום, והזמין עבורם חדר ועיסוי ב-4 ידיים. מה שהוא לא ידע זה שהבחור שעמד בתור אחריהם, שהוא לא פחות ולא יותר חוקר פרטי מחולון כבר הספיק לתעד אותם במצלמה הנסתרת לו, כולל את הצביטה שהוא שם לה בטוסיק וחשב שאף אחד לא רואה. משרד חקירות בילוש – החופש לדעת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

אנא דרגו אותנו
מאמרים נוספים:
כותב המאמר
בילוש חקירות ומעקבים
בילוש חקירות ומעקבים

בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

פנייה דיסקרטית
חייגו אלינו עכשיו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן