שאלות ותשובות חקירות פרטיות

שאלות רבות עולות לנו באופן טבעי בכל הנוגע לביצוע חקירות פרטיות – האם זה חוקי? האם זה יכול לפגוע בנו? כיצד לעשות זאת נכון? האם לשלם לחוקר פרטי או להשיג את המידע לבד ועוד…

בילוש עונה לשאלות הגולשים בפורום חקירות פרטיות. לייעוץ אישי באמצעות הטלפון התקשרו בכל עת: 077-2305116

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    שלום, השאלה שלך מתייחסת לפעולות שאינן חוקיות היות והמטפלת לא עושה זאת בביתך, כך שכל האזנה או צילום שלא בבית שלך אינו יכול להעשות. חנות בה יש מוצרים לצרכים אישיים היא "גולן ספיי שופ" אותה תמצאי באינטרנט. בהצלחה
    שלום רב הציוד הנדרש לבדיקות האזנות סתר בבית הינו ציוד יקר ערך הנמצא במעט מאד משרדים בארץ, אנו עורכים בדיקה הכוללת איתור מצלמות סמויות, בדיקה האם יש בבית משדרים , כולל אלו הקשים לגילוי כי אינם פועלים כל הזמן, האם יש התחברות על קו הטלפון? כולל סריקה פיזית, ועוד בדיקות המיוחדות לצורך זה ולא אפרטם כאן. העלות נמדדת לפי פרמטרים שונים ומחושבת לפי מספר החדרים, שטח המבנה , מספר הפעולות הנדרשות. את מוזמנת ליצור קשר . לאחר הבנת הנושא לעומק אוכל לתמחר.
    כל חקירה אשר נעשית ללא עברה על החוק הפלילי כשרה. אולם מי שאמונה על החוק היא משטרת ישראל.
    שלום, לחקירה מהסוג שציינת יש מספר רמות, הן חקירה מודיעינית הן חקירה כלכלית והן חקירה אישית, אם וכאשר נפגש אתן לך סל שרותים שממנו תביר את הרצוי והמתאים, איני נוקב במחירים גם בטלפון עד שאני מקבל את כל הפרטים, היות וחקירה בנויה ממספר מרכיבים שונים ולא קבועים.
    שלום רב, אני מבין היטב את הלחץ בו את נמצאת הנובע מחוסר ודאות לגבי אמינותו ומיהמנותו של ארוסך, מנסיון רב שנים רצוי וכדאי לנהל מעקב דיסקרטי אחריו, שתוצאותיו יכולות לקבוע את עתידך תרתי משמע, אנא צרי קשר ואשמח להפגש על מנת לקבל תמונת מצב בעזרתה אוכל לתת לך פתרון מקצועי.
    שלום רב, ניתן בהחלט לבדוק את מה שבקשת, חקירה סמויה עם תעוד יכולה להביא ממצאים היכולים לבוא לידי ביטוי בתביעת נזיקין, וכמובן חשוב האם היה הסכם עליו חתם בדבר שמירת סודיות ואי תחרות כאשר יעזוב העסק, אשמח להפגש על מנת לקבל תמונת מצב ברורה כדי לגבש את דרכי הפעולה.
    שלום רב, התשובה שלילית. כי מדובר בעברה פלילית. יש דרכים אחרות לאתר מעשים של חוסר נאמנות. צרי קשר ונתאם
    אנא צור קשר לטלפון האישי שלי 072-3385475, משרדי הצליח לאתר לא מעט הורים ביולוגיים של פטנים פונות לצורך זה , ובמידה עברת גיל 18 אין מניעה לכך, אם אינך בגיל 18 לא אוכל לצערי לסייע.
    התשובה שלילית חוקר פרטי ע"פ החוק לא יכול לייצג בעת ובעונה אחת שני צדדים אם אחד מהם הוא לקוח של המשרד הוא גם היה בעבר. זאת עברה אתית וחוקית
    שלום זאב, אכן התשובה חיובית, זה נקרא הוכחה על מנג בעלים, דהיינו אם במעקב של מספר ימים, יתברר שמי שנוהג ומשתמש ברכב הוא החבר, ניתן בהחלט להוכיח בבית משפט כי הרישום על שם האם פיקטיבי, כמובן שבנוסף ניתן לבחון האם בכלל לאם יש רשיון נהיגה? בתי משפט פסקו בנושא זה לקבעו כי הראיות מספיקות לקבוע כי המשתמש הקבוע ברכב הוא גם הבעלים.
    ראשית יש היום אין ספור דרכים להאזנה, מהשתלת תוכנת ספייפון בנייד שלך, התחברות לקו הטלפון, הטמנת מכשיר ברכב, מצלמות סמויות, משדרים הפועלים על פי קוד, הטמנת רוגלה במחשב, מעקב באמצעות חיבור איתוראן לרכב ועוד. המחירים שונים ממשרד למשרד, אולם יש כאלו אשר קונים צעצןע עם אורגן אורות ומוכרים לך אשליות, אני מסתייע באמצעות ציוד מיוחד מאד יקר העולה מאות אלפי שקלים, המופעל על ידי מומחה, היות ולפי תפיסתי לקוח זכאי לקבל את השירות היעיל המקצועי והטוב ביותר.
    על מנת לבדוק זרע יש צורך להעבירו מייד לבדיקה כי חיי זרע מאד קצרים, ניתן לבדוק את הנושא שהעלת בדרכים אחרות, אשמח אם תיצור קשר. בדיקת ד.אין אי רק בצו בית משפט.
    ישנה אפשרות להכניס מערכת שבה יזוהה המספר ממנו מתקשרים אלייך גם אם הוא חסום, המגבלה היא שאם המתקשר מדבר דרך תוכנה או ביג טוק או טלפון ציבורי, לא תדעי מי הוא. המשטרה הייתה מטפלת מייד בתלונה במידה והיה איום או חשש לשלומכם, הטרדה היא "עבירה קלה", ולכן המשטרה לא מטפלת בה, כי העלות מאד גבוהה לאכן את המתקשר. כמובן שאת יכולה לרכוש מכשיר טוק מן שעלותו נמוכה ולהשאיר אותו למי שקרוב אלייך ביותר. בכל מקרה אם יש שאלות נוספות אשמח לענות.
    שלום ליאור, ברור כי מי ששלח את המכתב מונע מסיבות של: נקמה, תחרות, קנאה, אובססיביות, או אפילו צד פגוע. הנך מוזמן ליצור איתי קשר בכדי לבחון את האפשרויות העומדות בפניך.
    שלום לך. תודה על פנייתך. ניתן לבדוק את הנושא. במהלך פגישת הייעוץ נבחן יחד מספר נושאים שיאפשרו לנו לתכנן את האסטרגטיה המתאימה להשגת המידע הדרוש.
    לצערי הרב היות והאב לא גר איתך אין אפשרות חוקית להאזין או לצלם. יחד עם זאת, ניתן לאבחן חשדות כאלה באמצעות שיטות שונות לאבחון מקרים מהסוג הזה. ובנוסף לערב את שרותי הרווחה.
    חוקרים פרטיים בכל העולם נשכרים על מנת לאתר רכוש ונכסים של אנשים שנפטרו, בדרך כלל הלקוחות מגיעים אלינו אחרי שניסו בכוחות עצמם לאתר. התוצאות בדרך כלל מגיעות לאחוזים גבוהים, לא אפרט כאן את אופן עבודתנו, אולם אם היא משמשת לצורך תביעה רכושית היא מושגת בחוק. הפנה אלי את העו"ד שלך, כי אני תמיד מתאם עם עו"ד את הטיפול שלי בתיק מעין זה.
    בוקר טוב אלון, לא מעט תיקים שבצענו להוכחת הכנסה לא מדווחת שמשו כמאזן אימה וגרמו לפשרה מצד הנתבע, איני יכול לתת לך הערכת מחיר ללא מפגש קודם, כי אני "תופר את החליפה לפי המידות", ויומיים מעקב לא תמיד מספיקים, יחד עם זאת קח בחשבון כי תוספת של שקל לתשלום יש לו משמעות לגבי העתיד. כי יש לקחת את מכפלת השנים שנותרו ולהוסיף את הקביעה החדשה אם וכאשר תתקבל.
    אכן טיפלתי בלא מעט תיקי חקירות מהסוג הזה. כל טיפול כחקירות אלו הוא פרטני ומבוצע בצורה שונה בהתאם לנסיבות. אני מניח כי ניתן לבצע מעקב ולהשיג את הממצאים הדרושים במידה והם קיימים. על כן אשמח להפגש ובמסגרת הפגישה, נמצא את הטכניקה המתאימה להשגת פתרון מהיר יעיל ומקצועי.
    אינך יכול לשים האזנה על קו הטלפון כי זאת האזנת סתר, עברה פלילית לכל דבר. טפלתי לא במעט מקרים של הדלפות, זאת חקירה משולבת במעקב ובדיקות נוספות, אשמח להפגש עמך ולבחון את הנושא
    צר לי על פטירת אביך, אחד מהתנאים לביצוע צוואה הוא צלילות דעת של הכותב , ע"פ התאור יש כאן בהחלט אפשרות לבצע חקירה מקיפה אשר תפסול את הצוואה, כולל איסוף מידע רפואי, כולל בדיקת כשרות הצוואה, ובדיקת רקע על המטפלת.
    אם ברשותך חשבונית מס שקבלת יש עליה מספר עוסק, את יכולה לפנות לועדת רשוי במשרד המשפטים, ולשאול האם האדם אליו פנית בעל רשיון לניהול משרד חקירות, במידה ולא יש בכך עברה פלילית והנך זכאית לקבל חזרה כל תשלום ששלמת. בנוסף עליך לקבל דו"ח חקירה בכתב עם חתימה ושם, במידה וזה לא מתקבל פני לעו"ד.
    שלום לך, חל איסור מוחלט לפי חוק הגנת הפרטיות על הצבת מצלמה נסתרת בחדר שינה. זו עבירה פלילית ואני כחוקר פרטי הייתי פועל בדרך שונה בהתאם לנתונים נוספים שבדרך כלל מועברים במהלך פגישת ייעוץ ראשונה.
    אנא דרגו אותנו