לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
סימנים לבגידה

סימנים לבגידה

סימנים ראשונים לבגידה - חשוב לקרוא!

איש אינו רוצה להימצא בסיטואציה הלא נעימה שבה עולה חשד לחוסר נאמנות מצד בן / בת הזוג. במקביל לחשד, מתחילות להתעורר שאלות קשות בסגנון 'האם בעלי בוגד בי'? 'האם אשתי בוגדת בי'? 'היכן טעיתי?'. למרות הקושי, מומלץ להוציא את האמת לאור על מנת לענות על השאלות באופן חד משמעי, במקום להתמודד עם חוסר וודאות איומה.

על אף שבן הזוג הבוגד נוקט לעתים בכל הטקטיקות הקיימות על מנת לשמור את קיומו של הרומן בסוד ולהישאר דיסקרטי, גם הבוגד החשאי ביותר מתרשל בסופו של דבר במלאכתו ומותיר סימנים לבגידה מעל פני השטח שעשויים להצביע על חוסר נאמנותו. מכאן נובע שזיהוי מעשה בגידה היא אינה מטלה מסובכת, אלא כל שצריך לעשות הוא להיות ערים לסימני בגידה מחשידים, העשויים להצביע על בעיה בזוגיות וזוהי סיבה לפנות אל משרד חקירות מקצועי.

סימנים ראשונים המצביעים על בגידה

מראה משודרג ומטופח – אם בן או בת הזוג שלכם מתחילים להתאמן ולאכול בריא יותר, זה יכול להיות סימן שהם מנסים להיראות מושכים יותר עבור מישהו (אולי אתם, אבל אולי בן או בת זוג לרומן). מה הם הסימנים לבגידה שצריך לחפש תספורת חדשה ותחתונים חדשים – במיוחד אם בן או בת הזוג שלכם נראים אותו דבר סביבכם, אך מתלבשים ונראים טוב יותר בעבודה או באירועים חברתיים מסוימים.

האם יש שינוי בשימוש בטלפון או במחשב

זה אחד הסימנים לבגידה המשמעותיים ביותר. בוגדים נוטים להשתמש בטלפונים ובמחשבים בתדירות גבוהה יותר מבעבר ולשמור עליהם כאילו חייהם תלויים בכך. אם הטלפון והמחשב הנייד של בן או בת הזוג מעולם לא דרשו סיסמה לפני כן, ועכשיו הם עושים זאת, זה לא סימן טוב. אם בן או בת הזוג שלכם מתחיל פתאום למחוק הודעות ולנקות את היסטוריית הדפדפן שלהם על בסיס יומי, זה לא סימן טוב. אם בן או בת הזוג שלכם לעולם לא נפרדים מהטלפון  אפילו לא בשירותים ובמקלחת, זה לא סימן טוב. אם אתם מבקשים לבדוק משהו בטלפון של בן / בת הזוג שלכם, והם אומרים לא, זו גם בעיה, אפילו יותר גדולה.

בן או בת הזוג לא זמינים כמו בעבר-  אם בן או בת הזוג שלכם בוגדים בכם, הם נוטים פחות לענות לשיחות שלכם ולהגיב להודעות טקסט שלכם. אולי תשמעו תירוצים שנשמעים לגיטימיים כמו הייתי בפגישה, בנהיגה או באזור ללא קליטה.

שינויים ביחסי המין שלכם – זה יכול להיות הרבה פחות סקס או הרבה יותר סקס.

פחות סקס זה בדרך כלל כי בן או בת הזוג שלכם ממוקדים במישהו אחר; יותר סקס כי  בן או בת הזוג שלכם מנסים לכסות על זה. סימן אפשרי נוסף לבגידה הוא שבזמן יחסי המין בן או בת הזוג מרגיש לכם פחות מחוברים רגשית.  אחד הסימנים לבגידה  בהקשר של יחסי מין הם כאשר בן או בת הזוג מכניסים טכניקות חדשות לחיי המין שלכם. אתם אולי נהנים אבל, יתכן שהם לומדים טריקים חדשים מחוץ למערכת היחסים שלכם.

בן או בת הזוג שלכם הופכים  עוינים  כלפיכם 

רמאים נוטים לבצע רציונליזציה של התנהגותם (במוחם שלהם). אחת הדרכים שהם עושים זאת היא לדחוף את האשמה אליכם. הם אומרים לעצמם שאתם לא נראים כמו שנראיתם בתחילת הנישואין, או שאתם לא מספיק הרפתקניים במיטה, או שאתם לא מעריכים את כל הדברים הנפלאים שהם עושים בשבילכם, אז מגיע להם שיהיה להם קצת כיף במקום אחר. לעתים קרובות, הצטדקות הפנימית שלהם לבגידות דולפות החוצה, והם מתנהגים בשיפוטיות כלפיכם ומערכת היחסים שלכם. אם פתאום נדמה ששום דבר שאתם עושים אינו בסדר, או שדברים שבעבר לא הפריעו לבן או בת הזוג שלכם מוציאים אותם מדעתם, זה יכול להוות אינדיקציה חזקה לרמאות.

לוח זמנים שונה 

שבן או בת הזוג שלכם – שמעולם לא עבדו מאוחר – פתאום צריך לעבוד מאוחר וזה מתחיל לקרות בתדירות גבוהה יותר ויותר, זה יכול להיות  אחד הסימנים לבגידה. אם בן / בת הזוג שלכם מעולם לא נסעו לנסיעת עסקים ופתאום חייבים לנסוע בתדירות גבוה, זה יכול להיות סימן לכך שהם יוצאים לחופשות בסופי שבוע ותמיד יש להם ארסנל של תירוצים מדוע לא היו זמינים – פנצ'רים, סוללות מתות, ים של פגישות,  בילוי נוסף בחדר הכושר ותירוצים דומים לאיחור או להיעדרות לגמרי עשויים גם הם להצביע על בגידה.

חברים נראים לא מרגישים בנוח שאתם בסביבה 

הרבה פעמים סימנים לבגידה כולם רואים אותם אבל רק בן או בת הזוג הנבגדים שמים לב אחרונים. לעתים קרובות החברים של הבוגד או הבוגדת יודעים על הבגידה כבר מההתחלה, וגם החברים שלכם עשויים לגלות הרבה לפני שתעשו זאת. הידיעה על הבגידה תגרום לחברים להרגיש לא בנוח שאתם בסביבה. החברים של הבוגד או הבוגדת עשויים לנסות להימנע מפגישה איתכם או להיות אקסטרא נחמדים כלפיכם. החברים שלכם עשויים לנסות להימנע משיחות על מערכת היחסים שלכם, והם עשויים לפצות יתר על ידי היותם נחמדים במיוחד.

הוצאות לא ברורות – סימנים לבגידה שצריכי להרים לכם יותר מגבה.

אם יש חיובים מוזרים בכרטיסי אשראי של בן או בת הזוג שלכם, או שלפתע יש פחות כסף בחשבונות הבנק שלכם, חסכונות הפנסיה  או חשבונות ההשקעה, זה סימן אפשרי לבגידה. אם אתם שואלים את בן / בת הזוג שלכם לגבי ההוצאות הללו, והתשובות שלהם נראות לא אמיתיות, סביר להניח שהן לא נכונות. בגידה עולה כסף: מתנות, טיולים, יין וארוחות ערב, חדרי מלון וכו ' עלויות הבגידה יכולות להסתבך מהר מאוד. אם אתם רואים משיכות מזומנים גדולות או רכישות ממקומות שאתם לעתים קרובות או אף פעם לא פוקד, זה לא סימן טוב.

האינטימיות בין בן או בת הזוג לגמרי נעלמה 

לאחר כמה שנים, שום קשר אינו אינטנסיבי כמו שהיה בחודשים הראשונים.

עם זאת, לאורך זמן אנו נוטים להיקשר ולהיצמד, לומדים לסמוך זה על זה בסודותינו, ברצונותינו ובהיבטים חשובים אחרים בחיינו. תהליך זה ידוע כבניית אינטימיות רגשית. ואינטימיות רגשית היא זו שמאחזת אותנו בקשר עם האחר או אחרת המשמעותי שלנו גם לאחר שנים. אם אתם מרגישים כי האינטימיות הזו נעלמה, זוהי אינדיקציה חזקה לכך שהמיקוד של בן או בת הזוג עבר – ככל הנראה לשתף לבגידה.

מצאת סימנים לבגידה ראשונים המעידים שבן הזוג בוגד?

כל הסימנים לבגידה שמופיעים במאמר הם סימנים ראשונים מובהקים לבגידה ולכן יחסית קל לזהותם. יחד עם זאת, חשוב לציין כי לא תמיד כל הסימנים יופיעו במקביל וישנם בני זוג שיעשו מאמצים עילאיים כדי להסוותם. אם בכל זאת אתם חושדים שבן זוגכם בוגד בכם, על אף שאין לכם ראיות מתאימות ועל אף שלא גיליתם את הסימנים המדוברים, מומלץ שתפנו אל חוקר פרטי, על מנת שלא תיתפסו לא מוכנים.

 

למידע על חוקר פרטי מחירים >>

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    מהם סימני הבגידה
    5/5 - (11 votes)
    מאמרים נוספים:
    כותב המאמר
    בילוש חקירות ומעקבים
    בילוש חקירות ומעקבים

    בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

    פנייה דיסקרטית
    חייגו אלינו עכשיו
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן