לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7

השתלטות מרחוק על טלפון

אז האיראנים פרצו לטלפונים של בכירים ישראלים כן או לא? כמשרד חקירות מוביל גם אנו מבינים כי יותר יותר ישראלים וחברות ישראליות חשופות לפריצות במחשבים וברשתות באמצעות השתלטות מרחוק על טלפון או מחשב- נייח/ נייד. הנה כמה נקודות למחשבה בנושא אבטחת מידע וריגול תעשייתי בעידן הסוללרי. 

כיצד יכולה להתרחש השתלטות מרחוק על טלפון או מחשב? 

כחוקר פרטי בבאר שבע המעניק יעוץ מקצועי גם לחברות מובילות במשק אנו מבינים כי עולם האזנות הסתר השתכלל בשנים האחרונות. במשרדינו ישנה יחידת סייבר אשר תפקידה לגלות האזנות סתר ודליפות מידע מרמת עמדת הקצה (סלולר או מחשב) ועד רשתות ארגוניות. השתלטות מרחוק על טלפון או מחשב נשמעת מופרכת בימים בו רוב החברות במשק מהקטנות ועד הגדולות מגנות על המידע העיסקי שלהן באמצעות תוכנות אבטחת מידע מתקדמות. כיום יותר מתמיד, אנו נקראים לבצע בדיקות ריגול במחשבים וברשתות ולאתר ראיות לפריצה למחשב ולרשת. אנו ממליצים לבצע סקר סיכונים אבטחת מידע ומבדקי חדירות על בסיס קבוע על מנת לבדוק את חברת אבטחת המידע ולהגן על העסק שלכם מפני פגיעה. 

איך מתמודדים עם זה נכון? 

יש לבצע חקירת סייבר לאתר ראיות דיגטליות והאזנות סתר ולברר כיצד התבצעה הפריצה – האם על ידי השתלטות מרחוק על טלפון או מחשב. האם מרחוק או באמצעות אחד העבדים. ניהול האירוע על ידי גורם חיצוני ומקצועי מאפשר ניתוח מחושב של היקפי האירוע, סדרי עדיפויות, בלימת המתקפה, צמצום הנזקים והשבת החברה לפעילות במהירות האפשרית.במידת הצורך יש לבצע שחזור של ראיות דיגיטליות המצביעות על פעולות בלתי חוקיות, הונאה ומרמה של עובדים או גורמים חיצוניים.

למידע על מחירים של חוקר פרטי >>

השתלטות מרחוק על טלפון – איך מונעים את זה? 

עולם הריגול התעשייתי התפתח מאוד בשנים האחרונות. כיום לא מספיקה רק תוכנת אבטחה משודרגת להגנה על מחשבי החברה. אבטחת מידע חייבת להגן על כל הנכסיים הדיגטליים של החברה ולמנוע השתלטות מרחוק על טלפון סוללרי, רשת האינטרנט האלחוטית והמחשבים הניידים.  

ברשותנו מגוון כלים למתן הגנה מקיפה על הטלפונים והמחשבים שברשותכם לרבות תוכנות מתקדמות לאיתור פריצות למכשירים ומניעתם 

כיצד? פנו אלינו אל משרד החקירות בילוש

אנא דרגו אותנו
השתלטות מרחוק על טלפון
מאמרים נוספים:
כותב המאמר
בילוש חקירות ומעקבים
בילוש חקירות ומעקבים

בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

פנייה דיסקרטית
חייגו אלינו עכשיו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן