לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
רישיון חוקר פרטי

רישיון חוקר פרטי

בדיקת רישיון ניהול משרד חקירות ובדיקת רשיון חוקר פרטי

בדיקת רישיון ניהול משרד חקירות: אזרח מן השורה המחפש משרד חקירות פרטיות, נכנס לגוגל , מקיש מילת מפתח ("חוקר פרטי בבאר שבע" למשל), ולפניו נפרש עולם מלא של מציעי שרות, המתיימרים לסייע, לייעץ, לתמוך, כאשר כשרון הכתיבה של אלו שכותבים עשיר ומגוון. רק שלמרבה הצער איש לא בודק האם אותו בעל אתר שכתב את התכנים ביצירתיות מוגזמת מחזיק בכלל ברשיון לניהול משרד חקירות וברשיון חוקר פרטי.

ואכן בדיקה כזו הכרחית כי כל דו"ח חקירה אשר יומצא על ידי משרד שבעליו אינו בעל רשיון חוקר פרטי ורשיון ניהול משרד חקירות הרשום על שמו, לא יהיה קביל בבית משפט, ובנוסף לכך ששמתם כספכם על קרן הצבי, תחויבו גם בהוצאות משפט.

איך לבדוק חוקרים שרלטנים?

מי שאין בידיו רישיון ניהול, אלא רישיון חוקר פרטי ממשרד המשפטים אינו רשאי לבצע חקירה פרטית חד משמעית. אולם אם יש בידו רשיון ניהול משרד על שמו אין מניעה להעסיק אותו.

איך לבדוק האם חוקר פרטי הוא חוקר פרטי עם רשיון בתוקף לניהול משרד חקירות ולביצוע חקירות פרטיות?

במשרד המשפטים ישנה מחלקה מיוחדת הנקראת: "המחלקה לחוקרים פרטיים", כניסה דרך מנוע חיפוש תוביל אתכם לרשימות המעודכנות של משרדי החקירות , בנוסף הנכם יכולים לפנות ללשכת החוקרים הפרטיים בישראל. לא תמיד הרשימות מעודכנות ולכן יש לבדוק עם משרד החקירות האם ברשותו רישיון בר תוקף. הטלפון במחלקה הוא 02-6545900

לאחרונה הרבה משרדי חקירות מקבלים פניות של לקוחות מאוכזבים אשר שילמו במיטב כספם עבור חקירה פרטית, ומחפשים משרד אשר "ילבין" את החומר אשר נאסף על ידי מי שאינו רשוי לבצע חקירות פרטיות, ובקשות אלו נעינות בשלילה אצלנו משרד חקירות בילוש כי איננו נותנים יד למי שעובר על החוק ואין ספק כי לפעול מחדש באותו עניין זאת משימה מאד קשה.

בסיכום אל תשימו את כספכם על קרן הצבי , ואם תפעלו ברוח ההנחיות תמנעו מכם עגמת נפש, והוצאה מיותרת.

לחצו על הקישור לפרטים נוספים אודות חקירות כלכליות

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    אנא דרגו אותנו
    בדיקת רישיון ניהול משרד חקירות
    מאמרים נוספים:
    כותב המאמר
    בילוש חקירות ומעקבים
    בילוש חקירות ומעקבים

    בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

    פנייה דיסקרטית
    חייגו אלינו עכשיו
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן