לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
מעקב אחר בן זוג

מעקב אחר בן זוג

ביצוע מעקב אחר בן זוג - חשד לבגידה!

ביצוע מעקב אחר בן זוג: חשד לגבי בגידה זו ללא ספק אחת התחושות הפחות נעימות שאפשר להרגיש. אם הבגידה עצמה היא לרוב סימן של מעילה באמון בין בני הזוג, הרי החשד שהיא מתקיימת וחוסר הוודאות לגבי קיומה – יכולים להעביר אדם על דעתו. לכן, אם אכן קיים חשד כזה, מוטב לא לשבת בידיים שלובות אלא לבצע מעקב אחר בן זוג ולגלות את האמת.

גם אם אתם משוכנעים שבן הזוג בוגד בכם ולמעשה אין לכם כלל צורך בהוכחות לכך – דעו כי השגת ראיות באמצעות מעקב אחר בן זוג, הוא שלב משמעותי במידה ותחליטו לפרק את החבילה. לכן, גם אם אתם משוכנעים בצדקתכם, מומלץ שתיעזרו במשרד חקירות פרטי לצורך השגת הראיות עבור בית המשפט.

ביצוע מעקב אחר בן זוג: מהו תפקידכם במעקב?

אם אינכם משוכנעים שבן הזוג בוגד, אך אתם רוצים להפריך או לאשר את החשד שלכם, עליכם קודם כל לשאול את עצמכם האם יש כאן בסיס מספיק מוצק כדי לפנות אל משרד חקירות. מעקב אחר בן זוג הוא שלב קריטי בזוגיות ולכן לא כדאי לפנות אליו מבלי להקדיש לכך מספיק מחשבה. לאחר פעם אחת שבה בן הזוג התעכב או לא הביע עניין ביחסים אינטימיים – לא כדאי למהר לרוץ למשרד חקירות ולהזמין מעקב אחר בן הזוג.

מעקב בגלל חשד לבגידה, יש לבצע רק במידה ומפוזרים לאורך הזמן סימנים רפטטיביים אשר יכולים להעיד על קיומה של הבגידה, כמו למשל איחורים חוזרים ונשנים של בן הזוג מכל מיני תירוצים שונים, העובדה שבן הזוג החל להתגנדר באופן מיוחד – לאחר שבמשך שנים שמר על רוטינה קבועה, חוסר חשק מיני לאורך זמן, היצמדות לטלפון הנייד בכל מחיר – אפילו למקלחת ולחדר השירותים, קבלת שיחות חשודות, רגזנות וקוצר רוח וכו'.

אם אכן בחרתם לבצע מעקב אחר בן זוג מתוך חשד לבגידה, עליכם להיות מודעים להשלכות של המעשה. אם אכן יתברר שבגד, מה תעשו בנדון? האם אתם מתכוונים להתגרש או לנסות לעבוד על הקשר הזוגי? אם תרצו להתגרש, כדאי לכם לאסוף לא רק ראיות לגבי הבגידה אלא גם ראיות לגבי מצבו הכלכלי של בן הזוג. כל ההוכחות הללו יוכלו לעזור לכם באופן משמעותי במעמד בית המשפט, בייחוד אם הצד הבוגד הוא האישה, שהרי במקרה כזה היא לא תהיה זכאית לקבל את הסכום שבכתובה ולכן יש לכך משמעויות כלכליות רבות.

ביצוע מעקב אחר בן זוג - חשד לבגידה!

לאחר הפנייה למשרד החקירות, סביר להניח שתתבקשו לספק למשרד כמה שיותר פרטים אודות אורח חייו ומנהגיו של בן הזוג, כמו למשל מקומות שבהם הוא מתרועע, סוג הרכב שלו וכו'. נסו להיות כמה שיותר מדויקים במידע שאתם מוסרים, זה יקל מאוד על משימתו של משרד החקירות שבו בחרתם וכמובן בעבודת החקירה ע"י חוקר פרטי.

משם והלאה משרד החקירות יהיה זה שיחליט באילו אמצעים ואיזו אסטרטגיה יש לבנות על מנת לבצע את המעקב אחר בן הזוג וזאת בהתאם למידע שסיפקתם. בכל המקרים, המעקב יתבצע בצורה דיסקרטית וגם אתם תתבקשו לשמור על ארשת של "עסקים כרגיל" כדי לא לעורר את חשדותיו של בן הזוג.

משרד חקירות בילוש מזמין אתכם ליצור קשר במידה והינכם חושדים שבן הזוג שלכם בוגד בכם. שיחת הייעוץ הראשונה היא ללא התחייבות ובה נבחן יחד האם וכיצד לבצע חקירה ומעקב אחר בן הזוג.

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    אנא דרגו אותנו
    ביצוע מעקב אחר בן זוג
    מאמרים נוספים:
    כותב המאמר
    בילוש חקירות ומעקבים
    בילוש חקירות ומעקבים

    בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

    פנייה דיסקרטית
    חייגו אלינו עכשיו
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן