לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
חייו של כלומניק שחיי על חשבון נשים אמידות

חייו של כלומניק שחיי על חשבון נשים אמידות

חייו של כלומניק שחיי על חשבון נשים אמידות

חווה (שם בדוי) הגיעה אליי משרד חקירות בילוש בלחץ ילדיה, אשר ראו איך אמם אחרי 5 שנות אלמנות פורחת לאחר שהכירה גבר הצעיר ממנה במספר שנים, השנים הטביעו את חותמם על חווה, וכאשר נפגשתי עמה לראשונה תהיתי לראות מי הוא הגבר הצעיר אשר יוצא עם אישה הנראית מבוגרת לגילה 60+.

השיחה עמה הדהימה אותי, מלבד שם ומשפחה לא היה לחווה מושג על מי שהיא מבלה עמו כבר 5 חודשים, לא כתובת, לא רכב, רק מספר נייד אשר תיארתי לעצמי כי הוא טוקמן הניזון על ידי כרטיסים אותם רוכשים. שם המשפחה והשם הפרטי שבו השתמש הגבר מאד נפוץ בישראל, ומאחר ואותו גבר משה (שם בדוי) לא ציין ולא הזכיר היכן הוא גר, לא היה ניתן לאתר אותו לפי נתונים אלו.

חווה ספרה לי, חוקר פרטימטעם בילוש כי היא משלמת על כל הבילויים, וכי משה אמר לה שאם תנסה לבדוק את ת.ז שלו או פרטים אודותיו הוא יעלם מחייה, ולא מדובר באשה רגילה, חווה אקדמאית עם תואר 3, מרצה ומדריכה, הכתובת מול הקיר, אולם אלמלא ילדיה בקשו כי תעשה בדיקה על משה, מצידה לא הייתה יוזמת כל פעולה.

ניסיתי להבין האם יש ימים מסוימים בהם הם נפגשים? מה טיב הבילוי? ומתי תוכל לתת לי התראה כדי להיערך, התברר כי משה מאד מתוחכם, הם יוצאים לבילוי, הוא קובע מה יעשו אחרי המפגש? ובד"כ הם יוצאים למסעדה, בתום הארוחה משה מזמין מונית, מסיע את חווה לתחנת האוטובוס ואז נפרד ממנה, אין לו רכב כאמור, לא מחזיק בכרטיס אשראי, והנייד טוקמן, דוגמא קלסית לאדם המנסה להסתיר זהותו בכל מחיר.

סכמתי עם חווה כי יום לפני הפגישה הבאה תיידע אותי, ואכן בערב אחד הודיעה לי חווה כי היא ומשה יוצאים להצגה בתיאטרון במרכז, ולאחר מכן הוא רוצה לשבת אתה במסעדה, אז תוכל להתקשר ולהודיע איפה? ואכן למחרת בשעה 22.30 הודיעה לי חוה כי הם יושבים בטיילת, כאשר את צילום הגבר שאתה היה לי כבר. חווה תארה את הלבוש, ואני בקשתי כי תמחק מייד מהזיכרון את השיחה עמה על מנת למנוע תקלות.

למבצע שכזה צריך להיערך עם צוות חוקרים פרטיים מורחב, צוות אחד גבר ואשה ברכב רגיל, חוקר בעל רישיון ובעל מונית, ועוקב עם אופנוע. זיהינו את הזוג יושב בכניסה למסעדת דגים משובחת, כאשר נוכחנו כי הם עומדים לסיים, יצרנו עיתוי מושלם שבו החוקר עם המונית מגיע בדיוק כאשר יצאו, ומשה סימן לו לעצור, הוריתי לנהג האופנוע לבצע מעקב מבוקר אחרי המונית.

כאשר חווה עזבה את המונית הנחה משה את הנהג לנסוע לכוון דרום תל אביב, התפתחה שיחה בה החמיא החוקר למשה על שהוא דואג לאמו ולוקח אותה לתחנת אוטובוס, ומשה ענה "נראה לך" זאת מישהו מלאת כסף אשר הכרתי היא מממנת הכל, עזוב את המונית אכניס אותך לאתר מסוים באינטרנט שם תוכל לצוד כאלו נשים, שים לה מגבת על הפנים שאתה שוכב אתך, אבל שווה כי תתגלה את החיים הטובים". וכאן הפליא בספורים על נשים אותם הכיר דרך האינטרנט וחלקם אפילו ממנו נסיעות לחו"ל. ומה אתך? שאל החוקר? אני פרוד מאשתי, אין לי קשר לילדי, אבל החיים קצרים ואני עושה חיים. כאשר הגיעו לאזור מוזנח בדרום תל אביב השאיר משה את הנייד שלו לחוקר, וציין כי שמו רפי כולל ציון שם משפחה. ואף ציין כי ישמח לתת עצות בעניין. חוקר פרטי השאיר לו את הנייד והבטיח לו מחיר מיוחד כל פעם שירצה הסעה .

כאשר ירד מהמונית נראה נכנס למעין מחסן בתוך חצר שבו בית צמוד קרקע, והכניסה לאותו מחסן הייתה נפרדת. למחרת המשכנו במעקב בשעות הבוקר, רפי יצא מהבית לקראת שעות הצהריים, וירד באזור נמל תל אביב, שם נראה נפגש עם אישה בגיל ה60 פלוס במסעדת דגים, אישה נאה מאד ענודה במיטב התכשיטים מטופחת ונראית מצוין. מערכת היחסים בניהם לא הותירה ספקות לגבי מהות הקשר, כאשר תועדו אוחזים ידיים ומתנשקים מדי פעם, ומחככים רגליים בעת הארוחה. הצוות ישב לידם שמע כי היא קוראת לו בשם מוני . מאחר וכל התמונה הובררה וכל הראיות שנאספו הצביעו כי מדובר בגבר החי על חשבון נשים, הפסקנו הפעילות כאשר בידנו פרטי פרודתו, שמות 6 ילדיו, מידע על כך כי יש נגדו 24 תיקים שנפתחו בהוצאה לפועל, ואף צו מאסר. בקשנו מחוה פגישה דחופה עם ילדיה במשרדי וקבענו זאת למחרת.

כאשר הגיעה חווה ציינה כי מצידה לא משנה מה היו התוצאות היות והייתה מאוהבת במשה אולם כאשר ראתה את התיעוד שמעה את השיחה עם החוקר נהג המונית, והעיקר נוכחה כי משה רפי מוני נפגש עם אותה אישה במסעדת דגים, ויש בניהם קשר אינטימי, נשברה בכתה ומסרה לילדיה כי היא רוצה להתלונן במשטרה על הונאה ומרמה אחד מילדיה אשר סיים משפטים ועובד כמתמחה הסביר לה כי אין לה עילה למרמה, היות ואותו אדם קיבל ממנה מרצונה את המימון לכל הבילוים, ההצגות, בתי המלון, המסעדות , והתכשיט שקנתה לו. ומזלה כי לא גנב ממנה כרטיסי אשראי או המחאות , ואכן לפי שיטת הפעולה של אותו גבר, נראה כי חווה לא היחידה אשר נפלה ברשת של אותו נוכל.

אלמלא פנתה אל משרד חקירות בלחץ ילדיה יש בהחלט אפשרות כי אותו מתחזה היה מתלבש על רכושה והונה , כאשר יצר אצלה אשלייה כי הוא מאוהב בה מעל הראש.

למידע על חוקר פרטי מחירים לחצו כאן

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    אנא דרגו אותנו
    מאמרים נוספים:
    כותב המאמר
    בילוש חקירות ומעקבים
    בילוש חקירות ומעקבים

    בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

    פנייה דיסקרטית
    חייגו אלינו עכשיו
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן