לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
חוקר פרטי – מי זה מוטי?

חוקר פרטי – מי זה מוטי?

הפקרות בהסעות של ילדים לבתי ספר בדרום

חוקר פרטי – מי זה מוטי?

זה קרה אחרי הרבה זמן. סיגל הכירה מישהו ומאוד התרגשה. היא כבר בת 36 והאמת שהיא חשבה, שהיא כבר לא תמצא מישהו. אז שני חברה שלה הזמינה אותה למסיבת היום הולדת שלה מסביב לבריכה, ועוד כמה חברים וביניהם גם את מוטי (שם בדוי) בחור נחמד עוסק בנדל"ן, גבוה ושמן אבל מי מסתכל. נחמד, שרמנטי, עם דיבור חלקלק כמו שסיגל אוהבת. הם בילו יחד במסיבה היה להם ממש כיף, וכאשר היא חזרה הביתה באמצע הלילה, הוא כבר הסיע אותה והם התקרבו זה לזו, היה נדמה שהנה זה קורה. יש משיכה, יש התאהבות אולי בכל זאת יווצר פה זוג.

היא לא ידעה עליו הרבה וגם החברה שלה שני לא ידעה לספר לה עליו משהו מיוחד, חוץ מזה שהוא עוסק בתיווך. סיגל מנהלת חשבונות במקצועה, כבר דמיינה איך היא עובדת אתו בעסק, עוזרת לו עם החשבונות, שניהם חוזרים אחר כך יחד הביתה, עושים קניות, כל מה שכל גבר ואישה חולמים בזוגיות שתהיה להם.

אבל היא לא האמינה שאחרי חודש היא כבר תגיע אל משרד חקירות ותבקש את עזרתו של חוקר פרטי.

חוקר פרטי- מיהו מוטי בעצם?

כבר למחרת שמעה ממנו סיגל, על הבוקר היא קיבלה הודעת אהבה, וזה עשה לה פרפרים בבטן. הם קבעו להיפגש. זה מאוד מצא חן בעיניה, בדרך כלל הבחורים שפגשה בשנתיים האחרונות התחמקו ממחויבות, והנה המוטי הזה, לא רק שהוא לא מתחמק, הוא זה שמציע את הזוגיות שהיא חלמה עליה. מישהו שיהיה אתה בקשר יום יומי- שלא פוחד מקשר, על זה היא בדיוק חלמה.

היא לא תיארה לעצמה, כך סיפרה בשיחה עם חוקר פרטי של משרד חקירות, לאן יתפתחו היחסים האלה.

כך מצאה את עצמה סיגל מאוהבת עד מעל הראש במוטי. אחרי שבועיים כבר גרה אתו בדירה שלו בגדרה. הכל היה נפלא.

יום אחד היא ישבה אתו והוא רצה שהיא תראה לו איך מזמינים מוצרים מאתר עלי אקספרס. מוטי הזמין מין מבחנות קטנות מהם אמר ישקה את התוכי שלו בתרופה לנוצות בריאות. סיגל לא אשלה שאלות ושילמה בכרטיס האשראי שלה, וכיוון שכל החבילה עלתה לה דולר, היא לא עשתה מזה עניין.

ראו גם: מידע אודות חקירות פרטיות >>

תרופה לתוכי או מבחנות של סמים?

החבילה הגיעה בדואר לכתובת של סיגל בבית הוריה, ואחיה הצעיר הסתקרן לדעת מה היא הזמינה ופתח אותה. כאשר אביה של סיגל ראה את המבחנות, הוא הזדעק. הוא שאל אותה מי הזמין את זה והיא אמרה לו שמוטי.

איציק (שם בדוי) אביה של סיגל הסביר לה שאלה מבחנות לעישון קראק וסיגל הייתה בהלם. בכל מקרה היא החליטה שהיא צריכה לפנות לסוג של משרד חקירות כדי לוודא את זה, כי היא אמרה לרון חוקר פרטי שהיא מאוד אוהבת את מוטי.

מוטי התברר היה מכור לסמים, כך גילה חוקר פרטי , אולי סיגל עוד לא מצאה אהבה, אך לפחות היא גילתה את האמת מוקדם.

אנא דרגו אותנו
הפקרות בהסעות של ילדים לבתי ספר בדרום
מאמרים נוספים:
כותב המאמר
בילוש חקירות ומעקבים
בילוש חקירות ומעקבים

בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

פנייה דיסקרטית
חייגו אלינו עכשיו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן