לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
חוקר בשירות עורכי הדין

חוקר בשירות עורכי הדין

שירותי חקירות לעורכי דין - בילוש חקירות פרטיות

אחד הלקוחות הטובים והנאמנים ביותר של קהילת החוקרים הפרטיים הוא עורך הדין, המסתייע לא פעם בחקירות פרטיות לצורך בניית אסטרטגיית התיק ולצורך הכנה לקראת תביעה משפטית ודיונים בפני הערכאות השונות.

החיבור בין עורכי דין לבין חוקרים פרטיים הוא טבעי ומובן: עורכי דין זקוקים לראיות ממשיות שיסייעו להם בייצוג התיק בצורה מקצועית ואילו החוקרים הפרטיים הם הגורם המתמחה בהשגת הראיות, בכל האמצעים העומדים ברשותם. לכן, אין זה מפתיע שהשניים נוהגים לחבור זה לזה כדי ליצור מערך משפטי מבוסס ואיתן.

חוקרים פרטיים, בתנאי שהם פועלים בצורה נאותה ולגיטימית, יכולים להציג ראיות שיהיו קבילות בבית המשפט ואף להיקרא להעיד על דוכן העדים. מאחר שהתביעות המתגלגלות לחדרי בית המשפט עשויות להיות שונות ומגוונות, כך גם החוקרים הפרטיים עשויים לסייע לעורכי הדין במגוון תחומים, עליהם נעמוד בהמשך.

דרכי הסיוע של החוקרים הפרטיים לעורכי דין

כפי שציינו, חוקרים פרטיים מציעים מכלול שירותים לעורכי דין, החל ממסירות משפטיות ו/או הזמנה לדיונים בבית משפט ועד איתור חייבים או איתור כתובת מגורים בארץ או בחו"ל, ביצוע מעקבים באמצעות מגוון טכניקות קיימות ותוך שימוש באמצעים מתקדמים לצורך השגת חומר הראיות, שירותי בדיקת פוליגרף, קישורים לעדים מומחים שיכולים להעיד בבית המשפט לטובתו של הלקוח ועוד.

פעמים רבות חוקרים פרטיים נקראים לעזור דווקא בחקירות כלכליות ייעודיות, אם לדוגמא יש צורך לאתר מיטלטלין אותו מסתיר אובייקט החקירה או לחילופין להוכיח שפלוני מנסה להונות את חברת הביטוח או לנפח את ממצאי התביעה במטרה להוציא כספים נוספים מהחברה.

איך בוחר עורך הדין בחוקר הפרטי המתאים?

מאחר שתפקידו של חוקר פרטי בהובלה וגיבוש ממצאי התיק הוא חשוב כל כך, קיימת חשיבות בבחירת משרד חקירות איכותי ואמין, בעל התמחות בנושא התיק. על מנת לאתר את הגורם המתאים, עורכי דין יכולים להתייעץ עם קולגות לתחום או לחפש משרד חקירות דרך האינטרנט באמצעות גוגל.

בניית אסטרטגיית התיק היא דינמית ונתונה לשינויים ולממצאים חדשים ולכן חשוב לנהל תקשורת צפופה עם החוקר הפרטי, להתעדכן כל העת בעדכונים החדשים ולדרוש שיתוף פעולה מתמיד.

חשוב ביותר!!!

רק מי שבידו רישיון על שמו לניהול משרד חקירות רשאי לקבל עבודה מעורך דין. לא כל עורכי הדין מודעים לכך, כי אם יפעילו חוקר פרטי ללא רישיון משרד, הם שמים כספם על קרן הצבי בגלל העובדה שכל התיעוד והמידע יפסלו על הסף בכל ערכאה שיפוטית היות ואינם קבילים. על כן פרט זה חייב להיות הראשון שעל עורך הדין לבדוק, חוסר התאמה בין שם החוקר לשם המופיע על הרשיון מצביע על קומבינה ואינו כשר.

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    אנא דרגו אותנו
    מאמרים נוספים:
    כותב המאמר
    בילוש חקירות ומעקבים
    בילוש חקירות ומעקבים

    בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

    פנייה דיסקרטית
    חייגו אלינו עכשיו
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן