לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
בגידה בתוך המשפחה

בגידה בתוך המשפחה

בגידה בתוך המשפחה - סיפור בגידה

הגברת המהודרת שהגיעה למשרדי הציגה עצמה כעופרה, אישהילדה בת 24 מנומסת עדינה, היא הופנתה בהמלצה של אחד מלקוחותיי. סיפורה נשמע לי דמיוני, לדבריה הכרה את בעלה מעוז בצבא, והקשר בניהם היה מדהים, לאחר חצי שנה החליטו למסד את יחסיהם, ועשו חתונה מפוארת, הם נשואים כ-8 חודשים כאשר מעוז הוא איש שווק בחברה מובילה, והיא יחצנית במרכז אירועים .

ע"פ גרסתה יום אחד כאשר מעוז שוחח איתה, שכח לנתק את הנייד בדיבורית, והיא לתדהמתה שמעה אותו מפלרטט בנייד האישי עם אישה אחרת, ומבטיח לה כי יגיע אליה בהקדם כדי לחגוג ולעשות חיים. פנייה אל משרד חקירות ישר נעשה.

תחילת פתרון סיפורי בגידה במשפחה

 

עופרה שהייתה בהלם מוחלט התייעצה עם אחיה איש בטחון במשרה בכירה, האח הציע לה לעשות פעולות מסוימות טכניות באמצעותם תדע יותר פרטים על טיב הקשר בין בעלה לאותה אישה. לא שאלתי מהיכן ואיך נשאב המידע, אולם הבנתי כי עופרה השיגה מספר נייד החוזר בשיחותיו של מעוז כי הקשר נמשך זמן רב. לפגישה הביאה לי תמונה של מעוז מספר רכב, ועוד פרטים על חבריו, ומשפחתו.

אחרי 4 ימים הופעל צוות במעקב אחרי מעוז, כאשר עופרה עצמה ע"פ הנחייתי מסרה היא יוצאת להשתלמות מקצועית של יומיים.

צוות המעקב שלנו – משרד חקירות בילוש החל בפעילות דווח כי הוא הגיע למשרדו, ובשעות אחר הצהרים נכנס לבית אחיו הנמצא במילואים, כאשר הוא שוהה בבית מספר שעות, אגב הנייד שאליו היו השיחות היה על שם אחיו, האח נשוי עם 2 קטנים גר בישוב המרוחק כחצי שעה נסיעה מהעסק שבו עובד מעוז.

אנחנו כל הצוותחוקר פרטי ושאר המומחים חיכינו וראינו בשעת ערב את מעוז חוזר לביתו, ואני כמעט הוריתי לצוות לרדת מהתיק, אולם הצוות דווח לי כי מעוז יוצא מהבית לאחר שהחליף בגדיו, ונוסע לכוון עיר במרכז הארץ, כאשר הגיע לחניון תת קרקעי עצר הרכב, ומזלי כי הצוות לא פספס אותו עולה על רכב אחר שאסף אותו ויוצא מהמקום.

ברמזורים נראתה לידו אישה מבוגרת ממנו כאשר הם מתנשקים, היעד הסופי היה מלון דירות באחד הערים בשרון, בדיקה מהירה של מספר הרכב העלה כי הוא על שם אחיו של מעוז, העברתי מייד לעופרה בנייד את התמונה של האישה שהייתה אתו, והיא לא הגיבה, עברו שעתיים ועופרה הגיעה אלי חיוורת, האישה שהונצחה בחברת בעלה זוהתה על ידה כגיסתה אתי. והנייד הרשום על שם אחיה היה ברשותה של הגיסה.

עופרה הייתה נסערת וביקשה להתעמת עם גיסתה, הבהרתי לה כי כל עימות כזה יעשה אך ורק כאשר השניים יצאו מהמלון, עופרה הבהירה כי בעלה לעולם לא יודה, אולם אם יראה אותה כאשר יצא בחברת אתי, הוא יאלץ לומר את האמת, ככה זה שיש ראיות מוכחות מעבודת חקירה של חוקר פרטי מקצועי.

העימות היה טעון, מעוז כמעט התעלף כאשר יצא מחובק עם אתי ראה את אשתו הטרייה עומדת מולו, ואז הודה כי הם בקשר כבר 3 שנים, כל המפגש תועד, למחרת כאשר עופרה הגיעה למשרדי עם אחיה לקבל את הדו"ח, העלה האח תהייה לגבי האבהות של הילד הקטן של אתי, אשר במראהו היה דומה למעוז. שאלה שבטח עד היום מקננת אצל עופרה שהתגרשה מיד אחרי הגילוי המסעיר.

המשרד מתמחה גם בחקירות כלכליות.

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    אנא דרגו אותנו
    מאמרים נוספים:
    כותב המאמר
    בילוש חקירות ומעקבים
    בילוש חקירות ומעקבים

    בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

    פנייה דיסקרטית
    חייגו אלינו עכשיו
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן