לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
שחזור מידע מטלפון נייד

שחזור מידע מטלפון נייד

שיחזור מידע מטלפון נייד - תמונות, הודעות ועוד

לא אחת אתם נתקלים במצב כי הנכם מוחקים מהנייד שלכם מידע ואינכם יכולים לשחזר אותו, לפעמים בטלפון הנייד שלכם או של העובדים שלכם מתבצעות פעולות אשר באמצעותם ניתן להגיע לממצאים בדבר ניקיון כפיים או עברות מוסר, או בןבת הזוג שלכם מנהלים רומן באמצעות הנייד.

הטלפון הנייד היום נמצא כמעט בכל בית אב, דרך פייסבוק נעשות שיחות, צ'טים, מתקבלים מיילים, ולמעשה כל ההתנהלות היום נעשית באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שלכם.

משרדנו  – משרד חקירות בילוש יכול לשחזר מידע מטלפון נייד, תלוי בסוג המכשיר, וכמות המידע, עד רמת מידע של שבועות וחודשים, כל זאת באמצעות ציוד מיוחד ומותאם אשר מזהה גם חדירה של תוכנת ספייפון ומסיר אותה, שבעזרת טכנולוגיה חדישה מגיע לכל המידע.

מאחר ואנו שומרים על הגנת הפרטיות, אנו מחתימים כל לקוח על מסמך אשר בו הוא מאשר כי הוא המחזיק החוקי בנייד, ולאחר מכן הוא מקבל דו"ח עם פרמטרים אשר הוא מעוניין בהם.

מדובר בציוד יקר מאד אשר נרכש במיוחד לצורך איתור ושחזור חומר בטלפון נייד (הודעות, מיילים, תמונות ועוד), השרות מאד מקצועי הנעשה ע"י חוקר פרטי, כך למעשה הנכם יכולים לקבל את כל המידע תוך שעות.

לפרטים נוספים על המכשיר וביצוע שחזור מקצועי של חומר שנמחק (בזדון או שלא) מטלפון הנייד שלכם צרו קשר, חוקר פרטי יחזור אליכם בהקדם.

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    אנא דרגו אותנו
    מאמרים נוספים:
    כותב המאמר
    בילוש חקירות ומעקבים
    בילוש חקירות ומעקבים

    בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

    פנייה דיסקרטית
    חייגו אלינו עכשיו
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן