חוקר פרטי: כל המידע

מהו חוקר פרטי ומה דרוש ממנו?

כדי לבחור חוקר פרטי מתאים לצורך ביצוע חקירה, ראשית יש לוודא שאתם בוחרים במשרד מורשה, האוחז בתעודה המאפשרת לו לנהל חקירות. המון ערים כמו תל אביב, ירושלים, באר שבע, בדומה לערים אחרות, נגועה בחאפרים ולכן יהיו "חוקרים פרטיים" שיציעו לנהל עבורכם חקירה פרטית בתקציב מזערי אך התוצאות? בוודאי לא תהיינה מקצועיות כמו אלו של משרד חקירות מוסמך. כשזה נוגע לחקירות פרטיות, תמיד העדיפו לעבוד עם גורמים שקיבלו הסמכה והכשרה מתאימה, שכן חאפר בתחום הזה עלול לסבך אתם בפלונטר משפטי של ממש. חקירה פרטית מכל סוג שהיא, היא נושא רגיש מאוד ולכן כדאי להשאיר את זה בידיים של גורם מקצועי עליו אפשר לסמוך.

בדקו היטב: האם החוקר פרטי מכיר את השטח

השילוב בין העסקים המשגשגים לבין הבניה המתפתחת יוצרים קרקע פורייה לחקירות פרטיות, כמו למשל חקירות להונאה בעסקים, בדיקות רקע מסוגים שונים וכד'. מאחר שישראל הפכה לאחת האלטרנטיבות הבולטות בתחום החקירות, הסטטיסטיקה לא פסחה גם על כמות הזוגות המתגרשים בעיר ולכן לא פעם יש פנייה אל משרד חקירות בשביל חקירות שיעסקו במישור הזוגי – איסוף ראיות לתיק גירושין, איסוף ראיות אודות בגידות וכד'.

גונבים או בוגדים בכם?

מכירים את העיר מא' עד ת'

משרד החקירות בילוש פעיל בצפון, מרכז ודרום הארץ. במרכז הארץ מזה כארבעים שנים ולכן המשרד מכיר היטב את כל השינויים שעברה העיר עם השנים, את האוכלוסייה המבוגרת יותר לצד האוכלוסייה הצעירה. משרד החקירות מטפח מזה שנים קשרים עם גורמים אסטרטגיים בערים המסייעים בהשגת מידע ואילו ההיכרות עם נופיה האורבניים של העיר ועם כל המוקדים החשובים, מאפשרת למשרד לנהל חקירות בצורה מהירה ואפקטיבית.

חוקר פרטי: סוגי החקירות השונות

משרדי חקירות פרטיות מקבלים פניות מגוונות לביצוע חקירות פרטיות בכל תחום ובכל נושא אפשרי. בדף הבא תוכלו לקרוא באילו סוגי חקירות מטפלים כל משרד חקירות מקצועי.

חוקר פרטי: חקירות גירושין

חקירות גירושין אלו חקירות המתייחסות לתחום האישות עקב חשד לבגידה של בן הזוג / בת הזוג, חקירות כאלו משולבות במיטב הטכנולוגיות הקיימות בשוק החקירות והמעקבים על פי החוק. כולל חקירות על הטיפול בילדים לפי הסדרי ראיה, השגת ראיות ע"י חוקר פרטי קבילות לבתי משפט אזרחיים ורבניים.

חוקר פרטי: חקירות להגדלת או הקטנת מזונות

אלו חקירות הנעשות כאשר אחרי חתימה על הסכם גירושין חל שינוי מהותי אצל בני הזוג כגון שינוי בעבודה, נישואין, הגדלת עסק, ילדים נוספים, פתיחת חברה, יכול הצד המעוניין לפנות לבית המשפט ולבקש הגדלה או הקטנת מזונות.

חוקר פרטי: חקירות כלכליות

חקירות כלכליות מיועדות לאתר, לגלות ולמצוא רכוש, נכסים, הון, חובות, פוליסות ביטוח ולחשוף את מצבו הפיננסי. ישנן חקירות הבאות לבדוק חוסן כלכלי של שותף עתידי וישנם חקירות המיועדות להרים מסך, דהיינו להוכיח כי חברה מסוימת יצרה מצב מדומה על מנת להתחמק מתשלומים.

חוקר פרטי: איתורים שונים

חקירות לצורך איתורים מכל הסוגים כתובת, סניפי בנק, זהות בעלי נייד, זהות נייח, כלי רכב. כולל איתורים מורכבים ומסובכים של נעדרים, חטופים, סרבני תשלום וחייבים החיים במחתרת.

חוקר פרטי: חקירות לרשויות

חקירות לבדיקת נכונות בקשות להנחה בארנונה, אימות פרטי עמותות, חקירות של עובדים העוסקים בעבודה פרטית בעת היותם בעלי תפקיד ברשות, גניבות מים ועברות טוהר מידות.

חוקר פרטי: הטרדות

חקירות לאיתור מטרידים ומאיימים אשר פועלים בדפוס התנהגות קבוע ומתקשרים ללא זיהוי. את כל התשובות אפשר למצוא באתר שלנו בקישור הזה.

חוקר פרטי: חקירות פליליות

ביצוע חקירות פליליות, חקירות הבאות להביא ראיות משמעותיות כחוק לבית משפט על מנת לסייע לסנגוריה בחשיפת עובדות היכולות לגרום לזיכוי. בעברות מוסר, רכוש וגוף.

חוקר פרטי: חקירות לקיבוצים

חקירות למגזר הקיבוצי בתחומים הכלכליים, האישיים, עברות טוהר מידות, העלמת הכנסות, אי דווח על תקבולים, שימוש בסמים, גניבות וחבלות.

חוקר פרטי: חקירות טרום נישואין

חקירות דיסקרטיות המבוצעות ע"י חוקר פרטי הבאות לבחון בן בת זוג מיועדים, על מנת לשלול אפשרות של הסתרת עבר אישי, רפואי, מבן הזוג, או על מנת לבחון מצב כלכלי מיועד לנישואים באמצעות שידוך.

משרד חקירות: אמצעים מיוחדים

מעבדה להתקנת תוכנות נגד ספייפון, מצלמות סמויות ומוסלקות, אמצעי צילום ביום ובלילה לצורך איתור וגילוי גניבות, חבלות, העלמות כספים , גניבות מקופה, שחזור מסרונים והודעות מנייד.

משרד חקירות בילוש חקירות ומעקבים.

תפקידו של חוקר פרטי

המושג 'חוקר פרטי' אינו נתון לפרשנות היות וישנם חוקים ברורים ותקופת הסמכה ארוכה שעל החוקר הפרטי לעבור בטרם יונפק לו רישיון ויוכל לשרת את הציבור הרחב. מטרת ההסמכה היא להכשיר חוקרים פרטיים מתאימים אשר ידעו להתמודד עם המקרים שיגיעו לטיפולם.

במשרד המשפטים קיימת  מחלקה שלמה המטפלת  בהענקת רישיונות לחוקרים פרטיים. בנוסף, ישנו חוק חוקרים פרטיים המגדיר במדויק מהו תחום סמכותו של החוקר, ממנו אסור לו לחרוג. כל החוקים והרגולציות נועדו להכשיר את הטובים ביותר לעסוק במקצוע הזה, הדורש לא מעט תכונות אישיות לצד מיומנות. במאמר הבא ננסה להבין מיהו חוקר פרטי ומהו תפקידו.

איך נולד חוקר פרטי?

קודם כל, חשוב להבין אילו סוגי אנשים מעוניינים לעסוק במקצוע הזה ולהפוך לחוקרים פרטיים: מדובר לרוב באנשים בעלי יכולת הסתגלות ועמידה בתנאי לחץ  אם כן, גם ברור שרוב החוקרים הפרטיים הם יוצאי יחידות מובחרות וקרביות בצה"ל או גופים ביטחוניים אחרים.

פרט ליצר הסקרנות, ישנן תכונות מולדות נוספות שנדרשות מהחוקרים הפרטיים, לרבות אינטליגנציה, אינסטינקטים מחודדים, אינטואיציה  יסודיות, יכולת אלתור ויצירתיות  (שנדרשת מהחוקר הפרטי לא מעט במהלך מילוי תפקידו).

כעת ניגש לפן הטכני יותר במקצוע – כיצד אדם בעל התכונות והרקע הדרוש הופך בסופו של דבר לחוקר פרטי? על מנת להשיג את הרישיון המיוחל, על החוקר הפרטי לעבור תקופת התמחות בת שלוש שנים , חוקר פרטי מתבקש לעבור מבחנים בדיני ישראל ובאתיקה מקצועית.

בכל התקופה הזו, חוקר פרטי מנוסה יידרש לחנוך את החוקר המתחיל ולהעניק לו כלים לתחילת הדרך. לאחר מכן על החוקר הפרטי לעסוק במקצוע חמש שנים עד קבלת רשיון משרד. רק חוקר בעל רישיון משרד  יהיה רשאי לקבל פניות מלקוחות בנושאים שונים.

מהו תפקידו של החוקר הפרטי?

החוק לחוקרים פרטיים מגדיר במדויק את תפקידו של החוקר: "מי שעוסק בהשגת ידיעות על הזולת או באיסופן, לצורכי אחרים ודרך שירות לכל". במונחים ארציים יותר הכוונה לאיש מקצוע שנדרש לאסוף ראיות במטרה להוציא את האמת לאור, לטובת האינטרסים של הלקוח.

מאחר שאת תפקידו של החוקר הפרטי ניתן להשליך על תחומים רבים הקשורים בחיי היום יום, עבודתו של החוקר היא תמיד מגוונת ומתפרשת על פני נושאים שונים כגון: הונאות תביעות ביטוח, בגידות בין בני זוג, חקירות כלכליות ואיתור נעדרים או כאמור בכל מקרה שבו יש צורך לאשר או להפריך טענה מסוימת שמעלה הלקוח.

מבחן האתיקה לחוקר פרטי

כאן נכנס לפועל מבחן האתיקה שנדרש החוקר הפרטי לעבור בטרם יקבל רישיונו, כמובן חוץ מעבודה אצל משרד חקירות מקצועי , קיימת חשיבות רבה לא רק לתוצאות שיושגו אלא גם לגבי אופן השגתן. ראיות שהושגו בצורה לא לגיטימית ובניגוד להוראות החוק, יכולות להביא לפסילתן ולפסילת עדותו של החוקר בבית המשפט.

חוקר פרטי גירושין

חקירות גירושין למשל כשהבעל מבריח כספים לחו"ל או לחשבונות אחרים, כשהוא מגיע להסדר ומקבל כספים "בשחור" כדי לא להצהיר עליהם בבית המשפט, כשהוא מכריז על

חוקר פרטי בגבעתיים

חוקר פרטי בגבעתיים מחפשים חוקר פרטי בגבעתיים? משרד חקירות בילוש מציע מגוון רחב של שירותים כגון: גילוי האזנות, גילוי בגידות, חקירות פרטיות, חקירות כלכליות, בדיקת

חוקר פרטי בהרצליה

חוקר פרטי בהרצליה מחפשים חוקר פרטי בהרצליה? אנחנו במשרדנו מציעים מגוון שירותים כגון מעקבים ותצפיות , גילוי האזנות סתר, חקירות כלכליות ועוד – כל זאת

חוקר פרטי בחולון

חוקר פרטי בחולון באחד מן הימים נכנסה למשרדו של חוקר פרטי בחולון אישה חרדית. מיד הרגיש החוקר הפרטי כי הסיטואציה לא נוחה לה, והוא הושיב

חוקר פרטי בפתח תקווה

חוקר פרטי בפתח תקוה החוק לחוקרים פרטיים מגדיר במדויק את תפקידו של חוקר פרטי : "מי שעוסק בהשגת ידיעות על הזולת או באיסופן, לצורכי אחרים

חוקר פרטי בירושלים

חוקר פרטי בירושלים ירושלים היא ללא ספק העיר המורכבת ביותר בישראל מבחינה דתית, תרבותית ואנושית. העובדה הזו יוצרת תנאי עבודה לא פשוטים עבור החוקר הפרטי,

חוקר פרטי בבאר שבע

חוקר פרטי בבאר שבע באר שבע היא לא רק בירת הנגב אלא היא גם עיר צבעונית המפגישה אנשים מסוגים שונים ומתרבויות שונות. בשל המרקם האנושי

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

מה היה לנו עד עכשיו

5/5 - (10 votes)