לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
חקירות פרטיות

חקירות פרטיות

חקירות פרטיות: כל המידע

בילוש חקירות מחזיקה צוות של חוקרים פרטיים בתחום החקירות הפרטיות ומאחוריהם אלפי תיקי חקירות פרטיות מכל הסוגים – חקירות אישות, חקירות כלכליות, חקירות פליליות, חקירות במגזר החרדי ובמגזר הערבי ועוד. בדף הבא תוכלו לקרוא סיפורי חקירות שבוצעו ע”י בילוש במהלך השנים. כל הסיפורים אמיתיים אולם הדמויות והמקומות צונזרו והוחלפו.

חוקר פרטי עוסק בחקירות שונות ובאיתור מידע חשאי עבור לקוחותיו. כאשר הנסתר גובר על הנראה, נכנס לתפקיד החוקר שבאמצעותו ידע מקצועי וכלים טכנולוגיים ומלקט נתונים שעל פיהם ייתן פתרון לבעיית הלקוח. אין מקרה דומה לקודמו וכל חקירה בעולם החקירות פרטיות מקבלת התייחסות מעמיקה וכלים מיוחדים עבורה. 

בתחום החקירות פרטיות, האופי של בעל התפקיד מהווה משקל רב. האמינות והמקצועיות של חוקר פרטי משפיעים באופן ישיר על החקירה. מעבר לטיב החקירה והשאיפה לקבל את הפתרונות הנכונים ביותר ללקוח, חוסר אמינות של חוקר עלולה לפסול את החקירה כולה. כאשר איסוף הנתונים נעשית בדרך לא חוקית, הם לא יכללו במידע עליו מתבססת החקירה, גם כאשר  מדובר בנתונים הקריטיים ביותר. מעבר לשמירה על האמינות באיסוף המידע, חשובה לא פחות הדיסקרטיות של החקירה. המידע הוא קריטי ובכוחו להשפיע ולשנות את חייו של הלקוח באופן דרסטי, ולכן חוקר פרטי צריך להישמר בחיסיון. במיוחד במקרים בהם הנתונים שנאספו מובאים כראיות בבית משפט.

למה חשוב להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי?

חוקר פרטי הוא תפקיד בעל חשיבות רבה בתחום האזרחי וגם הפלילי, היות והם שזורים בכל ההיבטים השונים הקשורים לחיי היום יום שלנו, החל מהשגת ראיות לבגידה או הוכחת קיומו של רכוש מוסתר, עד ביצוע מעקבים סמויים ואיתור כספי חייבים וכלה בחקירות פרטיות ברשויות המקומיות, העיריות ואפילו מוסדות הממשלה – חוקר פרטי עוסק בתחום החקירות הפרטיות, חקירות הנוגעות בכולם.

בלש פרטי מחיר

המאפיינים המחייבים לחוקר פרטי

במהלך חקירות פרטיות ישנם מספר תכונות חשובות לחוקר פרטי.

חוקר פרטי משחק תפקיד חשוב בהשגת ראיות שישרתו את טובת הלקוח. לכן, במצבים כאלה מוטלת על הלקוח האחריות לבחור במשרד החקירות המוצלח ביותר, משרד האוחז ברישיונות מתאימים וותק מספק לצורך ביצוע המשימות שיוטלו עליו.

תהליך חקירה דורש מהחוקר מהירות התגובה ויכולת אלתור, היות והוא תהליך שעלול להמשך זמן רב ובמהלכו ייתכנו שינויים לא צפויים. גילוי נתונים שמסיטים את החקירה מכיוון אחד לשני ועמידה בפני מחסומים יציבו אתגר קשה לפיצוח.

מעבר למיומנות של החוקר, חשובים הכלים בהם הוא משתמש לעבודתו. נתח גדול מעיסוקו של חוקר פרטי הוא ביצוע מעקבים. על מנת שהמעקב יתבצע בצורה יעילה והראיות שנאספות במהלכו יהיו איכותיות וקבילות בבית משפט, נדרש שימוש בטכניקות מעקב מתקדמות וציוד מקצועי ביותר. ציוד מקצועי עוזר לחוקר לשמור על אנונימיות בתהליך המעקב וקיצור תהליכי איתור הנתונים.

התכונה המשמעותית ביותר הנדרשת בתפקידו של חוקר פרטי ואליה טרם התייחסנו היא תכונת האמינות והאתיקה. אז נכון שכל חוקר פרטי נדרש לעבור מבחני אתיקה בטרם קבלת רישיונו, אך מדובר במבחן שמלווה אותו גם במהלך תקופת עבודתו באותו משרד חקירות, הרבה אחרי המבחן הרשמי.

חקירות פרטיות: מי צריך חקירה?

בציבור הכללי השתרשה התפיסה לפיה חקירות פרטיות זה משהו שאנשים מבצעים רק כאשר הם חוששים כי בן הזוג או בת הזוג שלהם בוגדים בהם. אין ספק כי אם אתם מפחדים מבגידות כדאי לכם להזמין בהקדם חוקר פרטי אשר יבטיח כי לא תחושו מרומים אך זוהי ממש לא הסיבה היחידה מדוע להזמין חוקר פרטי. עליכם להבין כי חוקרים פרטיים ממלאים תפקידים משמעותיים ביותר בחיים וכי יש להם תפקיד מכריע בחיים המודרניים. בין היתר חוקר פרטי יכול לאתר הונאות ושוחד, לייעץ בתיקים משפטיים, למצוא תרמיות ועוד. למעשה השימוש בחוקרים פרטיים בעולם העסקים הוא אפילו נרחב יותר מאשר בעולם הפרטי ופעמים רבות חקירה פרטית מהווה את ההבדל בין הצלחה לכישלון בעולם העסקים וזהו משהו שאתם חייבים לחשוב עליו ולקחת אותו בחשבון אם אתם רוצים לנהל את עניינכם בחכמה.

היתרון למשרד חקירות

משרד חקירות עונה על המרכיבים השונים הנדרשים לביצוע חקירות שונות כמו חקירות פרטיות וחקירות כלכליות. המשרד חייב להיות בעל רישיון והוא אחראי על החוקרים אותם הוא מעסיק. רישיון של חוקר פרטי ניתן לאחר תקופת שירות במשרד חקירות בהתאם לתנאים, כך שרמת העבודה שלו במשרד היא הגורם לקבלת הרישיון. בנוסף, משרד חקירות מקצועי שמעסיק מספר חוקרים, יכול להעמיד לרשות חקירה אחת שני חוקרים או יותר שיעבדו עליה בו זמנית במידה ויש צורך בקבלת נתונים באופן מיידי או קבלת נתונים מזוויות שונות.

ליווי הלקוח בתהליך

תהליך חקירה מתחיל לפני איסוף הנתונים ומסתיים הרבה אחרי הבאתם. ראשית, עם הגעת הלקוח, החוקר מנתח את המקרה ומתאים את הפעולות הנכונות והרלוונטיות עבורו. גם בתהליך איסוף הנתונים משרד החקירות שומר על קשר רציף ושקיפות עם הלקוח וכמובן סיכום התהליך, החוקר הוא מייעץ לו על המשך פעילות כולל מחירי העלות של חקירות פרטיות, התקדמות ועוד.

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    על חקירות פרטיות ופוליגרף

    פוליגרף הוא ציוד משוכלל שתוצאות הבדיקה אתו, מקובלים על בית המשפט כחוות דעת ואישור של תוצאות חקירה. השימוש בפוליגרף נפוץ מאוד בחקירות פרטיות.

    המכשיר ידוע גם כמכונת אמת כאשר באמת מדובר על מכונה מסביר חוקר פרטי אבל מכונה רגישה מאוד.

    הפוליגרף בנוי כך שהוא בודק תגובות ושינויים פיזיולוגיים. נקודת המוצא היא שכאשר אדם אומר אמת, לא חל כל שינוי פיזיולוגי בגוף שלו אבל אם הוא משקר, קורה לו משהו וזה בא לידי ביטוי ולכן משתקף גם במכונת הפוליגרף.

    זה אולי המקום לציין שגם חוקר פרטי יכול להעיד כי לא כל אדם באמת מגיב לשקרים שלו בשינויים פיזיולוגיים, ועדיין לא שפטו איש רק על סמך תוצאות בדיקה של מכונת אמת, אלא התייחסו לעדויות נוספות ולתמונה כולה כדי להבין מהי האמת.

    יש לציין כי במקרה של כל סוגי החקירות וחקירות פרטיות בפרט פוליגרף הוא רק סוג של תמיכה נוספת בעדות או ממצא כלשהו אבל אין לזה משקל בלעדי בקביעת פסק דין או מתן גזר דין.

    חוקר פרטי: התודעה של הנבדק חשובה

    מכונת הפוליגרף או האמת כפי שהיא נקראת, מתבססת ומאבחנת שינויים בחמשת החושים הידועים וברגשות הנבדק.

    כאשר אדם משקר, או מנסה להסתיר מידע הוא מתאמץ, הוא לא אומר מיד את אשר על ליבו וכל ההכנה שלו כדי לומר את השקר גוזלים ממנו מאמץ קוגניטיבי שבא לידי ביטוי במערכת הרגשות והשינויים הפיזיולוגיים כך מסביר חוקר פרטי מקצועי.

    זה גם יכול לקרות לאדם שיש לו פני פוקר ועושה רושם ששום דבר לא משתנה אצלו, אבל המכונה יכולה לגלות מה קורה לו בפנים וזה יכול להיות האצה של דפיקות לב, זרימת דם מואצת, לחץ ועוד כל אלה לחלוטין ייראו בגרף של הפוליגרף.

    3 ערוצי הבדיקה של הפוליגרף

    בבדיקת פוליגרף נבדקים שלושה ערוצים של תגובות. ראשית נשימת חזה ובטן, שינויים בזרימת הדם וכן בחשמל הסטטי בעור.

    מתוך ניסיון רב בבדיקות פוליגרף מסתבר כי כאשר אדם מתאמץ לשקר או להסתיר מידע, יש שינויים בנשימה שלו, בזרימת הדם וכן בעור.

    ההנחה העומדת מאחורי בדיקה כזו יסביר כל חוקר פרטי היא שככל שאדם ינסה להסתיר מידע, כך הוא יתאמץ לחשוב וזה יבוא לידי ביטוי בשלושת הערוצים הנ”ל.

    אין אדם וגם “השחקן” הטוב ביותר שיכול לשקר את הפוליגרף. הוא בודק באמת מה קורה בגוף ויכול להגיע לנתונים אמיתיים.

    חוקר פרטי לגילוי אמת או להסתרת מידע

    בדרך כלל לבדיקה במכונת פוליגרף יש כמה מטרות. אחת מהן היא לגלות אם מעורב בעניין כלשהו מעורב בו, או עשה מעשה או היה עד לדבר.

    הרובד השני הוא לבדוק אם לחשוד הזה יש מידע חשוב ומפליל לגבי חקירה זו או אחרת, לגילוי חשודים, מעורבים ועוד.

    פנייה אל חוקר פרטי בהחלט תסביר לכם אם אתם חלילה חשודים במעורבות כלשהי אם יש מצב שדרך בדיקת פוליגרף תיחשפו, או אתם הולכים להסתבך.

    חקירות פרטיות עם בילוש

    צרו קשר עם משרד החקירות בילוש חקירות ומעקבים עוד היום. מבטיחים דיסקרטיות מלאה!

    לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

      אנא דרגו אותנו
      חוקר פרטי מקצועי
      מאמרים נוספים:
      כותב המאמר
      בילוש חקירות ומעקבים
      בילוש חקירות ומעקבים

      בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

      פנייה דיסקרטית
      חייגו אלינו עכשיו
      גלילה לראש העמוד
      דילוג לתוכן