לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
מה קרה לגבר לאחר הSMS באמצע הלילה

מה קרה לגבר לאחר הSMS באמצע הלילה

מעקב אחר בן או בת זוג

היום יותר מתמיד נושא הבגידות הוא תחום מרכזי בחקירות המוזמנות ממשרד חקירות. זהו נושא ששום צד בין בני הזוג לא מסוגל לבצע את זה לבד. לצורך הוכחת בגידה, חייבים לערב משרד חקירות. דבר חשוב נוסף, הוא לדעת לספק למשרד החקירות כמה שיותר מידע שיעזור לו לבצע את החקירה. כלומר אם למשל אישה מתלוננת על כך שבעלה נעדר במשך ערבים מסוימים מהבית, בלי להודיע לאן הוא הולך, אז משרד חקירות טוב יבקש מהאישה לנסות ולחטט לו בפלאפון כדי להגיע למידע כלשהו, ייתכן שזה איזה SMS שהגיע באמצע הלילה והאישה שמעה והוא לא. כל מידע שאפשר להוציא על העיסוקים, הקשרים, שמות ומה שהצד החשוד עושה, עשויה לעזור למשרד החקירות לבצע את העבודה וגם לקצר את תהליך החקירה.

משרד חקירות- גם את עוקבת אחריו!

אם למשל את אישה שבדרך כלל לא שואלת את בעלה שאלות, אבל עכשיו את חושדת ושואלת עם מי הוא בוגד בי, אז הדבר הכי גרוע שיכול להיות זה שתשאלי אותו, ואז הוא ידע שאת חושדת. חשדות לבגידה זה דבר שאנשים צריכים לשמור לעצמם, כי אם הצד הבוגד יודע שחושדים בו, הוא מפסיק לספק מידע ונוקט בשיטות הסתרה ואז יהיה קשה מאוד לעקוב אחריו.

הדבר הכי חשוב זה לשדר עסקים כרגיל אבל בהחלט לנסות להוציא מהפלאפון שלו הודעות, וגם מותר לחטט בכיסים של בעלך למרות שהיום אין שום דבר בכיסים, הכול בפלאפון.

יש הרבה מאוד נשים שנכנסו לאיזה חנות של פלאפונים וביקשו לדעת איך פועל פלאפון מסוים כמו שיש לבעל שלהם, כי כאשר הם רצו לעקוב אחר המידע שיש לו בטלפון הם לא ידעו איך מפעילים אותו והן קיבלו משימה ממשרד חקירות, מאותו חוקר פרטי המתמחה בנושאי בגידות, לנסות לעקוב אחרי הפלאפון שלו.

הטכנולוגיה לטובת הבגידות

בגלל שגברים או נשים שבוגדים מודעים לכך שהפלאפון הוא כלי שיכול לאחסן מידע סודי, דווקא בגלל זה הם נמנעים מלהכניס אליו מידע כזה, כדי שבן או בת הזוג לא יעלו עליהם.

הרבה פעמים הם מוחקים הודעות. הרבה פעמים הם מקבלים הודעות תחת שמות בדויים, כדי להעלים את הבגידה או שותלים בכוונה הודעות כדי להטעות את הצד השני.

הרבה פעמים כאשר בני הזוג חושדים שבוגדים בהם, הם בעצמם נתונים למעקב אומר מנהל של משרד חקירות. בגלל שהצד השני הבוגד, מאוד מודע למעשים שלו, והוא רוצה לדעת אם חושדים בו, הוא בעצמו מנהל מעקב אחרי הצד שחושד בו.

כך למשל קרה מקרה מספר מנהל משרד חקירות, שבעל שחשד שאשתו בוגדת בו עקב אחריה, והיא ידעה את זה והובילה אותו ישר לדירה של אחותה בתמימות רבה, הוא אכל את הצפרדע.

זהירות מצלמים אותך

בעל משרד חקירות מרכזי אומר כי העובדה שכל פלאפון היום מצלם בלי להשמיע קול, עושה את החיים של התיעוד ושל כל חוקרי משרדי חקירות הרבה יותר קלים. פעם כדי למשל לתעד בגידה היה צריך ללכת או עם מצלמה נסתרת תלויה על המשקפיים, או לשתול אותה בחדר שינה( את זה אגב אומר בעל משרד חקירות עושים עד היום).

אבל מה שבהחלט ירד מסדר היום זה המצלמות המרעישות שכל פעם שהם רצו לתעד בגידה, החוקר הפרטי נאלץ לעשות המון רעש והיו המון פלאשים כשבני הזוג למשל נתפסו באוטו ליד הים, ואז הם גם ידעו שתפסו אותם.

היום אומר בעל משרד חקירות הציוד הטכנולוגי כל כך שקט, שאף אחד לא יודע בכלל שיש עליו כבר סרט שלם. בגידה בעידן הטכנולוגיה, ממש לא משתלם. ושואלת

למידע על מחירים של חוקר פרטי >>

אנא דרגו אותנו
מעקב אחר בן או בת זוג
מאמרים נוספים:
כותב המאמר
בילוש חקירות ומעקבים
בילוש חקירות ומעקבים

בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

פנייה דיסקרטית
חייגו אלינו עכשיו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן