לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
משרד חקירות- איש שב"כ…

משרד חקירות- איש שב"כ…

משרד חקירות

המאמר הזה הולך לעשות חיים לאנשי שב"כ. הם בדרך כלל לא מספרים שהם בשב"כ, אבל גברים שרוצים להוליך נשים שולל, בדרך כלל מחפשים איזה מקצוע להסתתר תחתיו כדי להסתיר את הזהות והכוונות האמתיות שלהם, ולהגיד שהם עובדי משרד הביטחון בעבודה סודית ביותר או בשב"כ, זה אחד השקרים הכי נפוצים אצל מוליכי שולל מקצועיים.

כך קשה מאוד לדעת איפה הם כל הזמן, כאשר הם נעלמים, תמיד הם יספרו שלא היו בארץ וזה בגלל העבודה וסוג העבודה הזה ישמש להם כיסוי מעולה לכל השקרים שלהם, כי אי אפשר יהיה לבדוק את האמת. מי בשב"כ יספר מי עובד אצלו…

אבל יש גם נשים שיש להן אינטואיציות חזקות ואחת מהן הגיעה לחברת בילוש, שעובדת תחת משרד חקירות אישיות בכוונה לגלות את האמת על חברה לחיים.

הכירה אותו ברחוב…

היא הייתה רווקה בת ארבעים, כאשר פגשה בו ממש ליד הבית שלה ברמת השרון. היא ירשה מההורים שלה וילה רחבת ידיים ומרשימה, ואחד הדברים שהיא אהבה לעשות אחרי יום עבודה ככלכלנית, זה לעבוד בגינה.

הוא עבר שם לידה והחל לשוחח אתה על פרחים, דווקא הפגין בקיאות ואפילו אמר לה שהיא משקה יותר מדי את הדשא והוא עלול להירקב לה.

היא שמעה בעצתו והזמינה אותו להיכנס אליה ולתת לה עוד עצות. הוא היה בחור מאוד נאה ובערך בגילה, וזה נראה ממש כמו המזל הטוב שדפק לה בדלת.

עד אותו יום שהיא פנתה אלינו משרד חקירות בילוש חקירות ומעקבים.

יחסים נהדרים אבל כמה חו"ל

היחסים ביניהם ממש התקדמו יפה. הוא היה מתייצב אצלה ממש כל יום, ואחרי חודש הוא עבר לגור אתה בוילה היפה שלה. הוא סיפר לה שהוא גרוש, והוא בא לישון אצלה כי הוא עובד במשימות בשביל משרד הביטחון ולכן אין לו בית קבוע, זה חלק מהעבודה שלו ובדרך כלל הוא ישן בבתי מלון על חשבון השב"כ. כן הוא סיפר לה שהוא סוכן שב"כ.

היא הייתה מאושרת סוף סוף יש לה גבר בחיים ועוד כזה נחמד. התחשק לה לשלוח לאשתו לשעבר זר פרחים להגיד לה תודה שהיא שחררה אותו.

רק דבר אחד הפריע לה, שהוא לא כל כך אוהב לצאת מהבית. הוא בא ונתקע והיא אוהבת לטייל. גם על זה הוא אמר לה שאסור לו בתקופה מסוימת להיראות כי מחפשים אותו והיא האמינה לכל מילה שהוא אמר.

חוקר פרטי שפגשה במשרד החקירות מיד הבין שיש פה איזה מלכוד, אבל הוא אמר לה שהוא חייב לעשות אחריו מעקבים ורק אחר כך יגיש לה דו"ח מסודר על הבלש הפרטי שלה…

משרד חקירות שתל מצלמות בבית

הדבר הראשון שמשרד חקירות לקח על עצמו בהקשר של החקירה הזו, זה לרשת את הבית עם מצלמות. היה ברור להם שמה שהגבר הזה מנסה לעשות, זה להוציא מהאישה הזו כסף.

הם נכנסו אליה הביתה בהיעדרו ותלו מצלמות בחדר השינה ובחדר האורחים. עפ"י הנחיות שלהם, האישה יצאה מהבית והשאירה אותו לבד, והמצלמות תיעדו את מעשיו.

הוא חיטט לה במגירות של השידה בחדר השינה, לקח משם חופן תכשיטים, הוא חיטט לה במזנון בסלון, בקיצור הוא לא התנהג כמו מאהב אמתי.

חוקר פרטי מטעם משרד חקירות אליו פנתה האישה, עקב אחריו וגילה שהוא גר ממש לא רחוק ממנה ויש לו אשה וילדים. לא שב"כ ולא ביטחון ולא גם אמון. גנב ונוכל קטן.

אנא דרגו אותנו
משרד חקירות
מאמרים נוספים:
כותב המאמר
בילוש חקירות ומעקבים
בילוש חקירות ומעקבים

בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

פנייה דיסקרטית
חייגו אלינו עכשיו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן