לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
מה קלטה המצלמה של המנהלת?

מה קלטה המצלמה של המנהלת?

חקירות עבור רשתות שיווק וארגונים

מה קלטה המצלמה של המנהלת?

מזה זמן רב השתגעה מנהלת של מחסן בגדים של אחד הארגונים בארץ, מהבלגן שאנשים עושים לה בחוץ, ולוקחים לה בגדים המיועדים לתרומה. היא החליטה לשים מצלמות ולעקוב אחר כל מי שמגיע לקחת בגדים. אומנם אלה הם בגדים לתרומה אבל היא לא רוצה שייקחו לה, כי את הבגדים האלה היא דווקא מתרגמת לכסף.

כל יום ראשון סיפרה רונית (שם בדוי) לגדעון חוקר פרטי, היא הייתה רואה איך הגברת הזו הייתה מציצה במצלמות כי לראות מי לקח בגדים מהחצר.

החצר אגב, לא הייתה של הארגון אלא של נחלת הכלל וכיוון שכך, גם את הבגדים היה מותר לקחת, כך חשב חוקר פרטי שהתבקש לחקור לשון הרע של אותה מנהלת על רונית שהגיעה עליו.

מסתבר שבאחד הטיולים של רונית אל המקום, היא לקחה מבחוץ שקית עם בגדים, מנהלת המחסן ראתה את זה והשתגעה מזה. היה ידוע שהיא רודפת בצע ידועה ואפילו טרנינג עם חור, היא לא הייתה מוכנה שייקחו לה מהחצר.

ראו בנוסף: חקירות פרטיות >>

הגברת מנהלת ולשון הרע- חוקר פרטי

כאשר רונית הגיעה ביום ראשון לרכוש בגדים במקום, התנפלה עליה המנהלת, נזפה בה לעיני כולם והאשימה אותה בגניבה. הלבינה את פניה ברבים ועשתה לה שיימינג. רונית כמעט התעלפה מרוב בושה. היא חזרה הביתה המומה, סיפרה מה שקרה לבני משפחתה והרגישה ממש רע.

למחרת הבינה רונית שחברה טובה שלה, מגיעה למקום והיא ביקשה ממנה להעלות את הנושא, את המריבה שהייתה עם המנהלת וגם להקליט זאת, וחברתה הסכימה.

בקלטת שהיא העבירה לה, שיקרה המנהלת שקרים גסים, הכפישה את רונית וגם שיקרה לגבי האירוע שקרה. רונית הבינה, שעד שהיא לא תיקח חוקר פרטי שיצליח להקליט שיחה ובה תודה המנהלת במה שקרה, אין לה סיכוי לתבוע אותה על לשון הרע.

משרד חקירות התייצב לצדה של רונית, ונשלח חוקר פרטי בשם איתי שידע יפה מאוד עם איזה חומר הוא צריך לחזור מהמחסן בגדים הזה.

חוקר פרטי חודר למקום ומתעד שיחה

זה היה ממש חשוב לרונית שהאמת תצא לאור. היא כל כך נעלבה ממה שהמנהלת עשתה לה, שהיא החליטה ללכת עם זה עד הסוף. חוקר פרטי הסביר לה, כי ייתכן והיא לא תצא עם השיחה הנכונה ולא יהיה וידוי כזה, אבל לרונית הייתה הרגשה שזה יקרה, היא האמינה שבסופו של דבר האמת תצא לאור והיא תוכל לתבוע את הגברת.

חוקר פרטי של משרד חקירות הגיע למקום, הציג עצמו כבחור שרוצה לקנות לחברתו כל מיני בגדים, התיידד עם המנהלת ואגב כך, העלה את נושא המריבה שהיה.

המנהלת הודתה שהייתה מריבה, שהיא צעקה והלבינה את פניה של רונית ולא היה צריך יותר מזה כדי לתבוע בבית המשפט תביעה על לשון הרע. כמובן שרונית זכתה.

למידע על מחירים של חוקר פרטים >>

אנא דרגו אותנו
חקירות עבור רשתות שיווק וארגונים
מאמרים נוספים:
כותב המאמר
בילוש חקירות ומעקבים
בילוש חקירות ומעקבים

בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

פנייה דיסקרטית
חייגו אלינו עכשיו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן