לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7

מעקבים

חוקר פרטי

מעקבים בחקירה פרטית

מעקבים זו אחת השיטות לייצר מידע עקב פנייה לחוקר פרטי בכל מיני נושאים. כמעט כל תחום של חקירה דורש מחוקר פרטי לעשות גם מעקבים. גם התחום האישי, גם הכלכלי, גם מעקב אחר עובדים, כמעט כל חקירה כזו דורשת מעקבים.

הרבה מאוד בני זוג פונים לחוקר פרטי, עם חשד מוצק או לא מוצק לבגידה. תפקידו של כל חוקר פרטי, זה לבצע חקירה באמצעים חוקיים וכשרים ולהשיג מידע שיפוגג או יבסס את החשד הזה.

בהרבה מקרים כאשר צד כלשהו חושד בבגידה, לרוב זה מתגלה כאמת לאמיתה. רוב האנשים חשים כאשר בני הזוג שלהם לא נוהגים כמנהגם מדי יום, מתנהגים בצורה שונה ומוזרה וגם מנסים להעלים מהם את האמת.

לשקר מסתבר אין רגליים ובשלב כלשהו האמת יוצאת לאור, והרבה פעמים בזכות מעקבים של חוקר פרטי. רק במעקבים אפשר לוודא סיפור כזה. לעקוב אחר האובייקט ולהבין האם באמת יש לו רומן. איפה זה קורה ועוד פרטים חשובים.

מעקבים בחקירה כלכלית

חקירות כלכליות עושה חוקר פרטי לבקשת אנשים פרטיים או חברות. יש כל מיני סיבות להזמנת חקירות כאלה. זה יכול להיות אישה שמכירה גבר ונדמה לה שהוא מוכר לה לוקשים והיא רוצה לדעת מה מצבו הכלכלי( כי היא למשל עשירה) ויש שידוכין במסגרתם המשפחות רוצות לדעת מה מצבה הכלכלי של המשפחה ויש כמובן חקירות כלכליות במהלך פירוק משפחה והליכי גירושין, ויש חקירות כלכליות של חברות שנוגעות למיזוג או לאיחוד קרוב, ויש למי מהן עניין להבין מהו מצבה של החברה השנייה.

חקירה כלכלית בהליכי גירושין

בני זוג שמגיעים להחלטה לפרק את המשפחה ונכנסים להליכי גירושין, הרבה פעמים צד כלשהו (או שני הצדדים) מתחילים לעשות כל מיני פעולות כדי שהצד השני ייפגע כלכלית.

היא יכולה להעלים סכום כסף שחסכה ולא סיפרה לו עליה (כי היא תכננה לו טיול מסביב לעולם…). הוא יכול להעלים את הרכב החדש שהוא קנה לה ליום הולדת ומי חלם שפתאום הוא יתגרש. חוקר פרטי מספר, שלעיתים הנושא הזה של הגירושין תופס בהפתעה את בני הזוג. לכאורה החיים שלהם נראים בסדר לגמרי, אבל הם ממש לא.

כאשר זוג כזה נכנס להליכי גירושין ובעיקר כאשר יש כעס רב, כל אחד מהם מנסה למשוך לכיוון שלו ובעיקר בנושא הכספי ולכן חוקר פרטי יכול לאתר רכוש או נכסים של צד כלשהו ולספק את המידע הזה למזמין החקירה ע"י משרד חקירות מקצועי.

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    חקירה כלכלית לפני מיזוג

    אין ספק שבעידן האינטרנט יותר קל לכל חוקר פרטי לעשות חקירה כלכלית על חברות לפני מיזוג ועוד. האינטרנט הוא מאגר המידע הכי יעיל שקיים בנושא הזה. אפשר להוציא ממנו כל חומר וכל מידע על כל חברה ויש בו הרבה מאוד חומר.

    אם פעם למשל כאשר היה צריך לבדוק אם לחברה מסוימת יש חובות או התחייבויות, נדרשה התכתבות או ביקור בבית המשפט כדי לדעת את זה, הרי שהיום מספיק שמכניסים בגוגל את השם של החברה וכבר עולה מידע רלוונטי.

    התפקיד של כל חוקר פרטי בהקשר זה השתנה, משום שהוא חייב לאמת את המידע שהוא מאתר. הוא לא יכול להעביר אותו הלאה, הוא חייב לבדוק אותו בציציות ורק אחר כך לספק את המידע האמיתי ללקוח.

    כדי לגלות אם חברה מסוימת בצרות, לא צריך ללכת ולפשפש בתיקים בבתי משפט, גם מערכת בית המשפט נמצאת באינטרנט וכל חוקר פרטי יודע שמה שרשום שם, זו האמת לאמיתה.

    מעקבים בחקירה פרטית

    מעקבים זו אחת השיטות לייצר מידע עקב פנייה לחוקר פרטי בכל מיני נושאים. כמעט כל תחום של חקירה דורש מחוקר פרטי לעשות גם מעקבים. גם התחום האישי, גם הכלכלי, גם מעקב אחר עובדים, כמעט כל חקירה כזו דורשת מעקבים.

    הרבה מאוד בני זוג פונים לחוקר פרטי, עם חשד מוצק או לא מוצק לבגידה. תפקידו של כל חוקר פרטי, זה לבצע חקירה באמצעים חוקיים וכשרים ולהשיג מידע שיפוגג או יבסס את החשד הזה.

    בהרבה מקרים כאשר צד כלשהו חושד בבגידה, לרוב זה מתגלה כאמת לאמיתה. רוב האנשים חשים כאשר בני הזוג שלהם לא נוהגים כמנהגם מדי יום, מתנהגים בצורה שונה ומוזרה וגם מנסים להעלים מהם את האמת.

    לשקר מסתבר אין רגליים ובשלב כלשהו האמת יוצאת לאור, והרבה פעמים בזכות מעקבים של חוקר פרטי. רק במעקבים אפשר לוודא סיפור כזה. לעקוב אחר האובייקט ולהבין האם באמת יש לו רומן. איפה זה קורה ועוד פרטים חשובים.

    בעלים אשר עוסקים באקט הניאוף בדרך כלל דואגים לטשטש את עקבותיהם ככל שאפשר מתוך המחשבה שכך יוכלו לחגוג על שתי חתונות ולכן הם מקשים ומאתגרים אותנו אפילו יותר.

    לפני שבועות מספר פנתה אל משרד חקירות בילוש אישה שהביעה חשש כי בעלה אינו נאמן לה. בכל מקרה כזה אני נדרש ראשית לחטט בעומקו של הפצע כדי לברר האם יש דברים בגו או שמא מדובר על חשד בלתי מבוסס. האישה סיפרה כי הבעל נעלם לשעות ארוכות לצרכי עבודה, תוך שהוא לבוש למופת, מגולח ומסודר. לעומת זאת, בבית, הבעל חדל מלהביע כל עניין רומנטי באשתו ואף מתנהג כלפיה בקוצר רוח.

    נורת האזהרה של האישה נדלקה ובצדק, אין ספק ש"מתבשל" כאן משהו מתחת לאפה. ביקשתי ממנה למסור לי כמה שיותר מידע אודות הרגליו היום יומיים של הבעל, אודות מקום עבודתו וכל אינפורמציה שנראית לה חשודה וכך יצאתי לדרך.

    יומיים למחרת כבר הזדמן לי לבצע מעקב אחר הבעל, ראשית למקום עבודתו ואז ל"פגישת עבודה" אליה נסע לקצה השני של העיר. כל הזמן הזה שמרתי על מרחק בטוח ממנו, אך צפיתי בו מרחוק וניסיתי לנחש מה יהיה הצעד הבא שלו. הבעל היה כל כך נמהר לצאת ממקום עבודתו, עד שהייתי משוכנע שכבר באותו יום- היום הראשון למעקב- אצליח למצוא ראיות מפלילות, אלא שבאופן מפתיע, אכן התברר כי הוא ממהר לפגישת עבודה לגיטימית בקצה השני של העיר.

    כל חוקר פרטי יודע שעל מנת לנהל מעקבים יש צורך בדריכות אך גם בהרבה סבלנות. לא כל המעקבים הם רוויי אקשן כמו בסרטים ופעמים רבות יוצא שאנחנו מסיימים מעקב בידיים ריקות. נדרשו כמה ימים נוספים אך לבסוף זה קרה והבעל יצא ממקום עבודתו, בתירוץ הקבוע של "פגישת עבודה", כדי להיפגש עם אישה מחוץ לעיר. יש לציין כי הבעל התנהג בצורה אלגנטית, הוא לא הפגין רגשות אינטימיים כלפי האישה בפומבי ובכל זאת, מדי פעם גילויי חיבה "ברחו לו" עד שלא נשאר מקום לספק- היה ביניהם קשר אישי.

    לאחר הפגישה הפומבית נכנס כל אחד לרכבו ונסעו עד לאחד הבניינים הגבוהים והעמוסים ביותר בעיר. כדי לטשטש עקבות, דאגו האישה והבעל להיכנס לבניין בהפרש של כמה דקות זה מזו. כעבור שעתיים, היה כבר קושי רב לטשטש עקבות כאשר הבעל יצא מהבניין כשראשו רטוב והוא מקולח.

    לספר ללקוחה אודות הפרשיות הרומנטיות של הבעל זה לעולם לא קל. אמנם מתרגלים לתחושה הזו עם הזמן, אך לעולם לא ניתן להתרגל או לחזות את התגובות של אישה שזה עתה גילתה שבעלה אינו נאמן לה. הלקוחה הסתפקה בכך שאישרתי לה שהבעל אכן בוגד. היא לא רצתה לדעת במי מדובר וסירבה לשמוע פרטים ספציפיים. ניסיתי להתעקש, הרי זו העבודה שלי, אך היא טענה בתוקף שלא דרוש לה מידע נוסף. פעמים רבות הלקוחה בוחרת לעדכן אותי לאחר שיחסינו המקצועיים מסתיימים, מה עלה בגורל נישואיה- הרי היינו שותפים לסוד ואפילו חלקנו רגעים קשים. הלקוחה סיפרה כי בחרה לא להתגרש מבעלה ואפילו לא להתעמת איתו, אלא היא הסתפקה רק בידיעת האמת.  אמת שקיבלה כאשר פנתה אל משרד חקירות מקצועי אשר הביא לה בדיוק את התשובה המתבקשת.

    לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

      ביצוע מעקבים סמויים והשגת ראיות

      האסוציאציה הראשונה של רובנו למשמע צמד המילים 'מעקבים סמויים' הן אותן תמונות פוטוגניות שנטמעו בתודעתנו בעקבות סרטי הבילוש המפורסמים. אלא שפנטזיה לחוד ומציאות לחוד – בפועל, מעקבים סמויים הם מורכבים, רגישים ודורשים לא מעט מיומנות וניסיון מטעמו של החוקר הפרטי הנדרש לבצעם.

      אם כן, לא פשוט לבצע מעקבים סמויים, שכן הם לא רק דורשים הרבה טכניקה וציוד מתקדם מטעמו של החוקר הפרטי אלא גם כרוכים במידת סיכון לא מבוטלת. כיצד מתבצעים מעקבים סמויים ובאילו סיכונים מדובר?

      מה הופך חוקר פרטי לעוקב טוב?

      חוקר פרטי יהפוך לעוקב טוב רק במידה וכמה תנאים בסיסיים יתקיימו במקביל בעת ביצוע המעקב. התנאים הללו מתייחסים בחלקם לתכונות אופי מולדות שקיומן הכרחי לצורך ביצוע מעקב איכותי. כשאנחנו מדברים על תכונות אופי, הכוונה לתכונות כגון סבלנות, תושייה, אמינות ואינסטינקטים מחודדים.

      כמובן שלא רק תכונות מולדות יסייעו בביצוע המטלה, אלא ישנן גם כמה תכונות נרכשות שהנן קריטיות כמו לדוגמא שליטה בשטח הנחקר, שליטה בציוד שהחוקר הפרטי יתבקש להביא עמו (ובו ניגע בהמשך) וטכניקות שניתן ללמוד רק במבחן הזמן.

      מה יש לקחת בחשבון בעת ביצוע מעקב?

      גם חשיבה לוגית היא קריטית לצורך ביצוע מעקב, שכן ישנם פקטורים שונים שיכולים להשפיע על אופיו. אם נדרש מעקב רגלי, הרי על החוקר הפרטי לדעת שאין באפשרותו לעשות זאת בעצמו אלא דרוש לו פרטנר נוסף. כמו כן, יש לקחת בחשבון את כלי הרכב שבאמצעותו מתנייד אובייקט החקירה, את סדר יומו והרגליו השונים. כל פרט קטן כזה יכול להשפיע על אופי המעקב ולכן יש לפרק את כל הנתונים הללו לגורמים במטרה להרכיב מעקב סמוי מוצלח.

      ציוד מעקבים

      מעקב סמוי לא תלוי רק על כתפיו של החוקר ואישיותו אלא ישנם גם אמצעים טכנולוגיים שמסייעים לו רבות בעת ביצוע עבודתו. שכלולים חדשים בתחום הפכו את עבודתו של החוקר לפרודוקטיבית וקלה יותר, כמו לדוגמא אמצעי קשר מתקדמים, תחפושות לצורך הסוואה בשטח, לווייני GPS, מחשבים וכו'.

      לטכנולוגיה יש גם פנים מסורבלים ופחות נוחים, שהרי החוקר הפרטי נדרש לא רק לשלוט ביד רמה בכל הציוד שהוא נושא עמו בעת ביצוע המעקב אלא גם לדעת להטמיע אותו בשטח, כך שלא יעורר חשד. אם כן, אלמנט ההסוואה נחוץ כאן לא רק לחוקר עצמו, אלא גם לציוד שהוא מביא עמו. הצלחה של חקירה פרטית היא כמו הצלחה של קידום אורגני לאתר. עבודה מקצועית, נכונה ואידיאלית שתוביל לתוצר המתבקש.

      הסיכונים בעת ביצוע מעקב סמוי

      המעקבים הסמויים מתחלקים לארבע קטגוריות מרכזיות: מעקב נייח, מעקב רגלי, מעקב רכוב ומעקב טכני. המעקב הרגלי והרכוב, מטבע הדברים, הם המסוכנים ביותר משום שהם דורשים את הקרבה הפיזית הגדולה ביותר לאובייקט הנבחר וקיים סיכוי גדול לאבד עמו קשר (בייחוד בכל הקשור למעקב רכוב). לכן, אם נפלה ההחלטה לבצע את אחד משני המעקבים המדוברים, יש לוודא שכל הפקטורים שהזכרנו נלקחים בחשבון. פנייה אל משרד חקירות מקצועי תפחית את כל הסיכונים הקיימים ותיתן את האפשרות לחקירה הטובה ביותר.

      למידע על מחירים של חוקר פרטי >>

      לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

        מה היה לנו עד עכשיו?
        5/5 - (10 votes)
        מעקבים
        מאמרים נוספים:
        כותב המאמר
        בילוש חקירות ומעקבים
        בילוש חקירות ומעקבים

        בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

        פנייה דיסקרטית
        חייגו אלינו עכשיו
        גלילה לראש העמוד
        דילוג לתוכן