לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
הקטנת מזונות- האם הוא באמת מובטל?

הקטנת מזונות- האם הוא באמת מובטל?

בדיקת רישיון ניהול משרד חקירות

לפעמים השנאה היא זו המניעה פירוק משפחה ולא שום דבר אחר. לפתחם של בתי המשפט מגיעים מדי יום תביעות של גרושים המבקשים להקטין את המזונות שהם משלמים.

יש לציין כי היקף המזונות שכל אבא צריך לשלם לילדיו, מתחיל מהמינימום שקבוע בחוק, ויכול להיות אף יותר מזה, אם מדובר באדם אמיד ואם האישה טוענת כי היא הורגלה לאורח חיים ברמה גבוהה, והיא לא מוכנה לרדת ממנו.

יש בעלים שהגירושין לא משפיעים עליהם ברמה של עזרה לילדים ויש גרושים שדרך הקטנת מזונות למשל רוצים להביא את האישה למצב כלכלי קשה (שתצטער על היום שהיא ביקשה להתגרש…).

במקרים של הקטנת מזונות נדרשת חקירה ע"י חוקר פרטי, כי לא בקלות בתי המשפט מסכימים להקטנת מזונות ובעיקר צריך להוכיח שאין שום סיבה להקטנת מזונות.

גרושה עם 3  ילדים- חוקר פרטי והקטנת מזונות!

אל משרד חקירות פנתה אישה גרושה אם לשלושה ילדים, בטענה כי סכם המזונות עליו הוסכם בינה לבין בעלה ואשר קיבל תוקף של פסק דין בבית משפט "כבד" עליו והוא הגיש בקשה להקטנת מזונות.

יש לציין כי כאשר מישהו מגיש בקשה להקטנת מזונות, הוא צריך להוכיח כי אכן הכנסותיו קטנו.

הרבה פעמים דרך חוקר פרטי מסתבר כי הבקשה להקטנת מזונות לא מוצדקת וכי למבקש הבקשה אין באמת סיבה לבקש זאת, אלא רק ניסיון להתחמק מהחובות שלו כפי גרושתו.

כך למשל בחקירה פרטית של גרושה של האם לשלושה ילדים עלה כי הוא גר בבית מפואר במרכז תל אביב, נוסע בג'יפ מפואר ויש על שם חברתו לחיים כמה חברות. בעצם התגלה כי הוא בעליהן של החברות הוא רק השתמש בשמה של חברתו כדי להעלים את הנכסים שלו מזוגתו.

חקיקה והעלאת מידע אמתי לגבי מצבו הכלכלי הנכון של הבעל, עשויה למנוע את הקטנת המזונות.

הברחת נכסים- חוקר פרטי

לא רק אחרי הגירושין "מתהפכים" בעלים ולא מוכנים לשלם את המזונות עליהם הוסכם, הרבה פעמים כבר בהליכי הגירושין עלול צד כלשהו להבריח נכסים. עפ"י החוק כאשר בני זוג מתגרשים, כל אחד מהם ראוי למחצית מההון, הנכסים וכל מה שנצבר בחייהם המשותפים.

המון נשים חיות כמו בנות יענה ולא באמת יודעות מה יש לבעל שלהן. הוא מנצל את החולשה הזו ומשחק אותה עני. הוא יכול לרשום את המכונית החדשה שלו על שם אחיו, ואת החשבון בבנק להעביר על שמה של החברה שלו ואשתו לא מחטטת ולא יודעת ולא מבקשת מידע ורק חוקר פרטי יכול לתת לה את המידע הזה.

הברחת נכסים זה נוהל ידוע של גברים להעלים נכסים מנשותיהם אומר חוקר פרטי שעשה כבר מאות חקירות של הברחת נכסים.

מתחזה לעני- מתברר שעשיר!

כדי להקטין מזונות יכולים גרושים להשתמש במצג שווא על נכסיהם הכלכליים. הם יכולים לרוקן את חשבון הבנק שלהם ואף לדווח על כך שהם עשו איזה עסקים לא טובים והם חייבים כסף, ואחר כך לטעון שזו הסיבה שבגללה הם רוצים להקטין את המזונות. אבל חוקר פרטי יכול לגלות שיש להם עוד עשר חשבונות בנק, ובהם דווקא יש להם כסף.

הניסיון להתחמק מתשלום מזונות ידוע לכל, ולכן נשים שרוצות לדעת מהו מצבו הכלכלי האמתי של הגרוש שלהן, לא מסתפקות במה שהוא אומר להן, אלא שוכרות את שירותיו של חוקר פרטי שיכול להגיע למספרים האמתיים בחשבונות הבנק שלו, לנכסים שלו ולפעילות הכלכלית המעידה על מצבו הכלכלי והוא דווקא מעולה…

משרד החקירות מתמחה גם בחקירות כלכליות, כנסו למידע נוסף >>

אנא דרגו אותנו
בדיקת רישיון ניהול משרד חקירות
מאמרים נוספים:
כותב המאמר
בילוש חקירות ומעקבים
בילוש חקירות ומעקבים

בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

פנייה דיסקרטית
חייגו אלינו עכשיו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן