לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
הפקרות בהסעות של ילדים לבתי הספר בדרום

הפקרות בהסעות של ילדים לבתי הספר בדרום

הפקרות בהסעות של ילדים לבתי הספר בדרום

הפקרות בהסעות של ילדים: כמשרד העוסק רבות בנושאים ציבוריים, אני נתקל לא אחת בלקוחות אשר רוצים להשיג ראיות מוכחות ומבוססות על בעיה מסוימת ועושים זאת באמצעות פניה למשרד חקירות , ועם הממצאים הם פונים לאותם גורמים אשר יכולים לטפל בבעיה. למעשה הראיות אשר אנו כמשרדי חקירות ממציאים, הם הדלק המניע את המהלכים המביאים לפתרון.

משרד חקירות בילוש קיבל פניטת רבות מהורים מודאגים בדרום הארץ, פניה זאת באה מדאגה לבטיחות ילדיהם, המטרה הייתה לבחון ולבדוק חשד כי ילדיהם נמצאים בסיכון תמידי בכך שהם מוסעים בהסעה לא בטיחותית של חברה מסויימת אשר עובדת עם מספר מועצות מקומיות. כאשר ההתמקדות הייתה במעקב פיזי אחרי אותה חברה במשך מספר שבועות.

משרד החינוך מקציב מכספו מאות מיליוני שקלים בשנה להסעות באזורים ומקומות שבהם אין כבישים, כאשר התנאי הוא כי החברה אשר תעבוד עם המועצה תעמיד לרשות המועצות אוטובוסים או כלי רכב אשר נמצאים על הכביש עד עשר שנים. וכמובן שהחברה תהיה מבוטחת והנהגים יהיו עם רישיון הסעה ציבורית. החברות מעבירות לידי המועצות רשימות של כלי הרכב אשר מיועדים להסיע ילדים, וכמובן שכל כלי הרכב אשר מופיעים בהצעה עומדים בתקן משרד החנוך.

אחרי שחוקרי המשרד פעלו בכ-8 בתי ספר, העלנו ממצאים מחרידים: נמצאו עשרות אוטובוסים אשר שנת היצור שלהם מעל עשר שנים ועד עשרים שנה , אותרה תופעה שאותם אוטובוסים או מיניבוסים מביאים את הילדים לבתי הספר, משאירים את כלי הרכב במקום, חוזרים עם חבריהם בהסעה מאורגנת, ובתום הלימודים חוזרים עם הסעה ומסיעים את התלמידים לבתיהם.

נוכחנו בעברות תנועה חמורות ביותר עד סיכון חיי התלמידים, מצאנו כי היו אוטובוסים ללא טסט וללא ביטוח, והחמור ביותר נתגלה כי יש נהגים ללא רישיון נהיגה, התופעה נרחבת, מדובר בהונאה רבת היקף, כאשר אין פיקוח אלמנטרי מצד אותם מועצות על קיום תנאי המכרז. כלמר כספי מדינה יקרים משולמים ללא בקרה או בדיקה מספקת.

חקירות פרטיות מעין אלו מגיעות בסופו של דבר לידיעת מבקר המדינה, משטרת ישראל, וגורמי האכיפה אולם זאת רק דוגמא קטנה כאשר חוקר פרטי עוסק בנושאים ציבוריים אשר יש להם השלכה על הכיס של כל אחד.

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    אנא דרגו אותנו
    הפקרות בהסעות של ילדים לבתי ספר בדרום
    מאמרים נוספים:
    כותב המאמר
    בילוש חקירות ומעקבים
    בילוש חקירות ומעקבים

    בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

    פנייה דיסקרטית
    חייגו אלינו עכשיו
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן