לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7

הונאת נדל"ן וחוקר פרטי?

זה לא סתם שמקצוע כמו חוקר פרטי הפך לאחד המקצועות הכי מבוקשים היום. כאשר מדובר בהשקעה כספית לפעמים חייבים לקחת חוקר פרטי כדי להגיע אל האמת, במיוחד אם מישהו מנסה להסתיר אותה.

רוב האנשים יגידו לכם למשל שכאשר הם הולכים לקנות דירה, הם בודקים אותה בשבע עיניים, אבל יש כאלה שלא! אם תקראו מאמרים בנושא של הונאת נדל"ן תבינו, עד כמה אפשר להונות אנשים כאשר מדובר בכסף גדול החל מהעמדת פנים ועד זיוף מסמכים. אז למה לחשוד?

אנחנו לא מדברים על פרשיות כמו החברה של ענבל אור או חברת אדמה, פה מדובר בהתנהלות כושלת וגם באמון יתר של לקוחות בלי לבדוק לאן הולך הכסף שלהם. אנחנו מדברים על זה שאתם עלולים לקנות דירה שלא שייכת למי שמציג את עצמו כבעליה. תתפלאו אבל גם זה כבר קרה.

קפיצה קטנה אל משרד חקירות והסבר לאותו חוקר פרטי מיומן שהיה חוקר אם בעלי הדירה הוא אכן בעליה הייתה מגלה שהאיש לא הבעלים, ולקונים היו נחסכים עוגמת נפש והפסד כספי. אז לא עדיף להוציא כסף על חוקר פרטי מאשר לקנות חתול בשק.

מה שאנחנו רוצים לומר, זה שלא צריך חוקר פרטי על כל עסקת נדל"ן אבל אם למשל מתעורר איזה חשד, עדיף לבדוק אותו עוד לפני שחותמים על החוזה ואת זה יבדוק עבורכם חוקר פרטי.

מתחזים כבעלי הדירה!

בדרך כלל מי שמתחזה כבעלי הדירה הוא מישהו שיודע שבעליה האמיתיים לא בארץ, או שהם במקום מרוחק ולכן יוכל לבצע איזה מעשה נוכלות.

זה מה שקרה עם הדירה של הכנר שלמה מינץ שירש מהוריו דירה בחולון. מינץ כידוע הוא אמן בקנה מידה עולמי ובכלל לא נמצא בארץ. בגלל סנטימנטים הדירה עמדה ריקה לא הושכרה ולא נמכרה וזה כבר עלול לקרוץ למי שרוצה להתחזות כבעליה שהרי שלמה מינץ לא באזור.

וכך היה. הדירה נמכרה ע"י אדם שהתחזה לשלמה מינץ, מסמכי הדירה זויפו והדירה נמכרה למישהו בשם מרדכי בוהדנה שמכר אותה למשפחה אחרת.

אדון בוהדנה הוא לא המתחזה הוא הקונה, אבל הוא שילם עליה הרבה פחות ממחירה ולכן הייתה צריכה להידלק אצלו נורה אדומה שמא משהו כאן לא כשיר.

יותר מזה. תעודת הזהות שהוא הציג הייתה בלויה ולכן הוא הלך וחזר עם רישיון נהיגה על שמו. גם התעודה וגם הרישיון היו מזויפים ועל זה היה עולה חוקר פרטי מיד.

למידע על מחירים של חוקר פרטי >>

אם יש חשד- חוקר פרטי מיד!

חסר תעודת הזהות והצגת רישיון הנהיגה היו אמורים להדליק נורה אדומה אצל רוכש הדירה, ומשלא עשו כך, מוטלת עליהם אחריות. כך מסביר חוקר פרטי.

לכן- בכל מקרה בו אתם לפני עסקת נדל"ן אבל משהו לא נראה לכם תקין או נכון, ואתם רוצים לברר מה מצבה של הדירה מבחינה משפטית, והאם בעלי הדירה אינם מתחזים, זה המקום לפנות לחוקר פרטי שישיג עבורכם את כל הפרטים הנכונים ואז לא תהיו חשופים למעשי נוכלות.

לייעוץ ופרטים נוספים פנו למשרד החקירות בילוש 077-8044709

אנא דרגו אותנו
מאמרים נוספים:
כותב המאמר
בילוש חקירות ומעקבים
בילוש חקירות ומעקבים

בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

פנייה דיסקרטית
חייגו אלינו עכשיו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן