לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
האינטרנט בשירות משרד חקירות פרטיות

האינטרנט בשירות משרד חקירות פרטיות

האינטרנט בשירות משרד חקירות פרטיות

האינטרנט בשירות משרד חקירות: האינטרנט הביא ברכות רבות לחיינו ובעיקר אפשר לנו גישה חופשית למאגר בלתי נדלה של אינפורמציה אך הוא גם הביא לשינוי אחד משמעותי לשלילה – אובדן הפרטיות ומחיקת האנונימיות ברשת. בעוד שעבורנו מדובר במכשול משמעותי, עבור החוקרים הפרטיים מדובר במכרה זהב וגישה למידע חשוב אודות אובייקט החקירה.

לא יהיה מדויק לומר שהאנונימיות שלנו ברשת אבדה לחלוטין אך אין ספק שבמרוצת השנים, האינטרנט מצליח לגלות אודותינו עוד ועוד פרטים אישיים ולכן המידע שנותר עדיין חסוי נמצא במיעוט. קחו לדוגמא את הפייסבוק – אולי הדוגמא המובהקת ביותר לאובדן פרטיות בעידן האינטרנט. כשאנו פותחים פרופיל בפייסבוק אנו למעשה חושפים את פרטינו האישיים לא רק למנהלי האתר אלא גם לכל מי שמנסה לחפש את שמנו ברשת החברתית.

כל אדם יכול לגלות באמצעות הפייסבוק פרטים בסיסיים אודותינו ואפילו לראות את תמונת הפרופיל שלנו. במידה ובחרנו להשאיר את הפרופיל שלנו לא חסום אלא פתוח לכל, הרי כל המעוניין יוכל לראות את תיעוד הפעילות שלנו, לרבות תמונות, סטטוסים ושיתופים. לצערנו, לפעמים יש צורך לפנות אל משרד חקירות כדי להבין מי גנב לנו את המידע?

לא על הפייסבוק לבדו – מנוע החיפוש גוגל לשירות החוקרים

אך הפייסבוק היא לא הדוגמא היחידה לאובדן הפרטיות. למעשה, עוד הרבה לפני עידן הפייסבוק נהגנו להגיב בפורומים השונים תחת יוזרים שבחרנו. במקרים כאלה התבקשנו להזין את שמנו או אפילו את מספר הטלפון שלנו לצורך הרשמה והזדהות. באמצעות ניטור פשוט בגוגל ניתן להגיע לתיעוד הפעילויות שלנו בפורומים ולבצע מעקב אחר הרגלי הגלישה שלנו. לנו אמנם האינפורמציה הזו נראית לא משמעותית אך חוקר פרטי מיומן יכול לנצל אותו לטובתו ולצורך איסוף מידע.

האינטרנט בשירות משרד חקירות: על הקשר בין חקירה פרטית לאינטרנט

ואכן, אנו רואים שיותר ויותר חוקרים פרטיים מנצלים את האינטרנט כמאגר מידע לגיטימי. ההתנהלות שלנו ברשת מלמדת רבות אודות ההרגלים והתנהגותנו בחיי היום יום. מכאן ניתן לשאוב מידע יקר ערך אם רק שמים לב לניואנסים והרי זהו תפקידו של החוקר הפרטי.

לכן חוקר פרטי נוהג לעשות שימוש באינטרנט ככלי עזר רב משמעות לצורך השגת ראיות ולעתים אפילו בונה את אסטרטגיית החקירה באמצעותו. חוקר פרטי שיודע להבדיל מאיתנו כיצד להסוות את צעדיו ברשת, יכול אפילו לבנות דמות סייבר פיקטיבית ולפתות באמצעותה את אובייקט החקירה.

האובייקט לעולם לא יוכל להעלות על דעתו שמאחורי הדמות המפתה עומד למעשה חוקר פרטי ואילו חוקר פרטי יזכה בחלון הצצה נדיר לחייו של האובייקט ויוכל אף לנהל עמו אינטראקציה ישירה. זו אופציה שלעולם לא הייתה מתקיימת אילולא עידן האינטרנט, שכן אחרת החוקר הפרטי היה מסתכן בחשיפת זהותו מול אובייקט החקירה.

לייעוץ מיידי ודיסקרטי חינם השאירו פרטים

    אנא דרגו אותנו
    האינטרנט בשירות משרד חקירות
    מאמרים נוספים:
    כותב המאמר
    בילוש חקירות ומעקבים
    בילוש חקירות ומעקבים

    בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

    פנייה דיסקרטית
    חייגו אלינו עכשיו
    גלילה לראש העמוד
    דילוג לתוכן