לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7

חוקר פרטי מחירים

כמה עולה חוקר פרטי והאם יש החזר? 

חוקר פרטי מחירים – עלות חוקר פרטי היא עניין מורכב עם תמחור אחר, להבדיל משירותים רבים הניתנים לקהל הרחב ובהם יש תעריף קבוע וידוע לכל, בעולם החקירות הפרטיות ההתנהלות היא אחרת, שכן על מנת לקבוע תעריף סופי, יש צורך לשקלל קריטריונים רבים ומורכבים בהצעת המחיר. בנוסף, חוק הקרטלים אוסר על קיומו של מחירון אחיד ובשל כך, גם שכר הטרחה של החוקר הפרטי משתנה ממשרד למשרד, עד שלעתים ההפרשים הופכים מהותיים.

תוכן עניינים

מה הם הקריטריונים המרכזיים להצעת מחיר של חוקר פרטי? 

כדי להבין עד כמה מורכב המחיר הסופי שמעניק משרד חקירות ללקוח, יש לבדוק את הקריטריונים המרכזיים המרכיבים אותו: 

  • מהות העבודה – שכן כל חקירה שונה מקודמתה ולכל חקירה מטרה אחרת. 
  • המרחק – חקירה שמתחילה ביישוב בצפון הארץ יכולה להדרים עד אילת ולעיתים גם מעבר לים. 
  • הצוות האנושי שיופקד על החקירה וניסיונו בתחום – חוקר פרטי עם ניסיון רחב יכול בדרך כלל להביא לתוצאות מהירות יותר בגלל הרקע המקצועי שלו. 

בנוסף, גם בחקירות ספציפיות ישנם פערים במחירים, הנגזרים מהפעולות השונות והייחודיות שיש לבצע על מנת להביא תוצאות.  קריטריונים נוספים שיש לקחת בחשבון: 

  • במידה ומתבצע מעקב, הרי שכמות האנשים שהופקדו על ביצועו יכולים להשפיע על המחיר הסופי. 
  • במידה ומתבצע איתור, יש לבחון עד כמה הוא מורכב ולשקלל זאת במחיר. 
  • במידה וחקירה כלכלית עומדת על הפרק, יש לשאול מהו היקפה ולשקלל זאת במחיר. 

כל הקריטריונים יחדיו עשויים ליצור תמהיל כלכלי שונה מאוד מחקירה לחקירה. מכאן אנו למדים שכל מקרה לגופו וכל חקירה היא אינדיבידואלית לחלוטין, גם מבחינת היקפה, גם מבחינת המשאבים שהיא מצריכה וגם מבחינת העלות הסופית. 

חשוב להבין כי, משרד חקירות מקצועי בעל משאבים ובשימוש בטכנולוגיות מתקדמות יכול להגיע לבצע חקירות מקיפות במחיר מינימלי, החל מ 2500 שקלים, ולהגיע לתוצאות מקסימליות. זה באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שיחסכו ללקוח הרבה כסף על כוח אדם המעקבים שונים. 

לייעוץ מיידי ודיסקרטי השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    חוקר פרטי מחיר זול לא תמיד משתלם

    אחרי שתיארנו לפניכם את מורכבות בניית הצעת המחיר, אתם בוודאי תוהים לעצמכם איך קרה שקיבלתם הצעת מחיר קונקרטית עוד לפני שהחקירה נותחה לגורמיה. עוד לפני שהחוקר הפרטי הבין לעומק האם מדובר בחקירת גירושין או חשד בפלילים. 

    בתחום החקירות ניתן למצוא חאפרים רבים אשר אינם אוחזים ברישיונות מתאימים על שמם ובכל זאת ששים לזרוק הצעות מחיר מופרכות וחסרות בסיס לאוויר, במטרה למשוך אליהם קהל לקוחות. 

    במידה וקיבלתם הצעת מחיר נמוכה ומחשידה במיוחד, יתכן כי יש בה כדי להעיד על כך שהחוקר או בלש פרטי עובד מהבית ועל כן אין לו הוצאות עבור אחזקת משרד (מה שיכול להעיד על משאביו המוגבלים בעת ביצוע החקירה), יתכן כי מדובר בחוקר אשר פועל בדרכים לא אתיות על מנת להשיג תוצאות (מה שמקצר משמעותית את תהליך העבודה) ויתכן כאמור כי מדובר במשרד המעסיק חוקרים לא מורשים.

    במקרים כאלה חשוב להבין כי הצעת המחיר הנמוכה עלולה לעלות ללקוח ביוקר, שכן במידה והחקירה מתנהלת בדרכים לא כשרות או לחילופין באמצעות חוקרים לא מורשים, הרי שהראיות שיאספו באמצעותה תהיינה לא כשרות וחבל. אפשרות נוספת היא שחקירה כזו, זולה ככל שתהיה, לא תביא כלל לתוצאות הרצויות ואז הלקוח יאלץ לשכור שוב משרד חקירות מקצועי ולעבור את התהליך מחדש. גם בחירה של משרד חקירות מקצועי כמו כל תחום חשוב לבחור במשרד עם חוקרים מורשים (המחזיקים ברישיון ועומדים בתקנות) ובעל ניסיון וידע בתחום.

    איך מקבלים הצעת מחיר מקצועית? מה הוא התהליך? 

    מאחר שלא ניתן להעניק הצעת מחיר קונקרטית בטרם בוחנים את פרטי המקרה לעומק על מנת להבין את המשאבים שיוקצו לו, חשוב לקבוע פגישה דיסקרטית עם הלקוח ולדון עמו על כל מרכיבי החקירה של משרד חקירות ע”י חוקר פרטי. רק באמצעות בניית פתרון מותאם אישית, בהתאם לצרכי הלקוח, ניתן יהיה להרכיב הצעת מחיר אמיתית שתשקף את מהות החקירה. במשרדי חקירות מקצועיים, במשרד חקירות בילוש נהוג להיפגש ראשית עם החוקר לפגישה ללא עלות והתחייבות. הפגישה שכזו תערוך לפחות 45 דקות ניתן לערוך אותה בכל רחבי הארץ. בפגישה החוקר יקבל מידע ויכיר את פרטי החקירה. לעיתים רבות ניתן לחסוך את עלויות המעקב היקרות על ידי שימוש בטכנלוגיות מתקדמות. משרד חקירות מוביל ומקצועי יוכל להגיע לתוצאות האמת במחיר של 2500 שקלים בלבד. 

    החזר הוצאות של חקירה פרטית במקרה של בגידה

    לא פעם לקוחות השוקלים לפנות לחוקר פרטי, שואלים את עצמם האם החקירה הפרטית לא תביא להוצאות כלכליות כבדות, שרק יוסיפו לתחושת העוול של הצד הנבגד? חשוב לדעת כי בשנת 2006, בית הדין הרבני באזור הדרום, הטיל את חובת התשלום עבור הוצאות החקירה על הצד הבוגד – במקרה הזה האישה – לאחר שהראיות שהובאו לבית הדין במסגרת אותה חקירה הוכיחו באופן חד משמעי שאכן התרחשה הבגידה ואף גרמו לבוגדת להודות במעשיה. מכאן נובע שאם אכן קיים חשד סביר לביצוע הבגידה ופניתם למשרד חקירות מקצועי שיאמת זאת, הרי שבית המשפט עשוי להכריע לטובתכם ולפסוק לזכותם גם בנושא ספיגת הוצאות החקירה והטלתם על הצד השני. 

    במידה ואתם חושדים כי בן או בת הזוג שלכם בוגד/ת בכם, פנייה אל חוקר פרטי תוכל לאמת או להפריך את חששותיכם ובעיקר להסיר את העננה שמטרידה אתכם. לפני שפונים לחוקר הפרטי, יש לאסוף כמה שיותר אינפורמציה שתסייע לו לבצע את עבודתו במהירות וביעילות, כמו לדוגמא פרטים אודות לוח הזמנים השגרתי של הנחקר, סוג הרכב שלו, תמונתו וכל פרט אחר אשר עשוי לסייע להרכיב את הפאזל. 

    משרד חקירות בילוש מציע לגולשי האתר לפנות אליו בכדי לבחון אפשרות של בגידה של בן הזוג. הייעוץ ניתן חינם ללא התחייבות ע”י חוקר פרטי, מחיר אטרקטיבי. 

    תביעת גירושין והחזר הוצאות חקירה

    החשד לבגידה מצד הבעל או האישה הוא כמו ענן שחור המעיב מעל ראשכם, בייחוד במצבים שבהם אין לכם אינדיקציה ממשית האם הבגידה מתרחשת או לא. 

    במידה ומערכת היחסים שלכם עם בן/ בת הזוג אינה כתמול שלשום ועולה חשד שהצד השני אינו נאמן לכם, להלן כמה סימנים לבגידה מקדימים שיכולים לחזק את תחושתכם:

    • בן הזוג מחזיק את המכשיר צמוד אליו בכל העת, גם כשהוא מתקלח וכו’.
    • בן הזוג מתעקש לטפח ולטפל בעצמו באופן מיוחד, כפי שמעולם לא עשה בעבר.
    • בן הזוג מחרחר ריבים לעתים קרובות, לעתים ללא סיבה מוצדקת.
    • הרגליו של בן הזוג השתנו במפתיע – הוא נעדר לעתים קרובות יותר מהבית לצרכי עבודה, לצרכי בילויים עם חברים וכו’.

    עדיין מתלבטים? במידה ותגישו תביעה גירושין עם הוכחה לבגידה באמצעות משרד חקירות מקצועי הראיות יקלו עליכם בקבלת הגט וגם ההוצאות יתגלגלו על הצד השני. 

    הצעת מחיר לחקירות כלכליות – דגשים בבחירת חוקר פרטי נכון 

    העומדים בראש עסק או חברה שוכרים לעיתים קורובות חוקרים פרטיים במטרה לבצע חקירות מסחריות. חקירות אלו נועדו לעתים לספק נתונים מדויקים על האנשים שהחברה עובדת איתם כמות עובדים, ספקים ושותפים, על מתחרים בעסקים אחרים, על לקוחות ועוד. חקירות מסחריות מבוצעות על ידי חוקר פרטי בעל ניסיון וידע בביצוע חקירות מסוג זה. מטרת החקירה היא איתור צמתים בעייתיים בפעילות החברה, החל מאיתור מניעים ואינטרסים נסתרים של עובדים, שותפים, ספקים, איסוף מידע עסקי על מתחרים ועל השותפים ועוד.

    החשיבות של פעולה באופן חוקי היא קריטית בהגנה על תביעות שלכם ונגדכם. חוקר פרטי מקצועי יידע לבצע את החקירה באופן מקצועי ונרחב. הסכנה להתפתות להצעת מחיר זולה היא גדולה אבל יש לזכור כי במידה והחוקר הפרטי לא יפעל בצורה לא חוקית ולא מקצועית הראיות שיאספו לא יהיו חוקיות בבית המשפט ואתם לא תזכו לפיצויים המגיעים לכם והעסק שלכם יכול לספוג מכה אנושה. 

    התמחור להצעת מחיר לחקירות עסקיות  מאוד רחב ויש לקחת בחשבון כי זמן ותמחור החקירה יכול להשתנות בהתאם לקרטריונים כמו 

    • מהות העבודה – כל לחקירה מהות ומטרה שונים.  האם המטרה היא איסוף מידע על עובדים או איסוף מידע על שותפים בעסק או מתחרים של העסק. חשוב להבין מה היא המטרה המדויקת ויש לקחת בחשבון כי תוצאות חקירה אחת יכולה להוביל לפתיחתה של חקירה נוספת. משרד חקירות מסודר ישלח לכם הצעת מחיר לאחר שיחה מעמיקה שהוא לומד ממזמין העבודה את מטרת החקירה ודואג לעדכן אותו במהלך העבודה על שינויים. 
    • המרחק – חקירה שמתחילה במשרדי החברה יכולה לצאת מהמשרדים אל מסדרונות המתחרים או בתי השותפים. 
    • הצוות האנושי שיופקד על החקירה וניסיונו בתחום – חוקר פרטי עם ניסיון רחב באיסוף מידע עסקי יכול בדרך כלל להביא לתוצאות מהירות יותר בגלל הרקע המקצועי שלו והבנה שלו בעולם העיסקי. במשרד חקירות מוביל יהיה צוות מחשוב מתקדם היידע לגבות את הצוות בשטח להעניק לו את הכלים הנכוכנים על מנת לבצע חקירה דיסקרטית ולהגנה על העסק שלכם. 

    חשוב לזכור כי, ככל שהחקירה היא מורכבת ונרחבת, כך יהיה צורך בעבודת שטח רחבה יותר והשקעה גבוהה יותר. זה אומר יותר עבודה, יותר מאמץ, יותר נתונים ואיסוף מידע. את המידע יקמט ויסכם החוקר ויגיש את מסקנותיו ונתונים ברורים המגבים אותן למזמין החקריה בדרך כלל המנכ"ל או הבעלים על מנת שזה ינקוט בהליכים לשיפור היעילות ויפעל להפסקת הפעילות הבעייתית בחברה.

    כיצד אנו במשרד חקירות בילוש מתמחרים הצעת מחיר 

    אנו מבינים את הקושי בתמחור הצעת מחיר בעולם החקירות, לכן עוד לפני שנשלח לכם הצעת מחיר אנחנו פה לייעץ לכם בחינם, ללא עלות וללא כל התחייבות. במהלך התייעצות אנו פה להעניק לכם מענה ראשוני לכל השאלות והלבטים החשובים. השיחה הראשונית תוביל לעיתים לפגישה (במידת הצורך) כך נבין ביחד מה אופי החקירה, ובמה היא כרוכה. לאחר מכן נוכל להעניק הצעת מחיר מסודרת הכוללת התפרוש לכם את העלויות השונות. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות מאפשרת לנו לעיתים להימנע ממעקבים יקרים ולהגיע לתוצאות מהירות ומדוייקות בעלות של החל מ 2500 שקלים. 

    קצת עלינו – משרד חקירות בילוש , הוא אחד ממשרדי החקירות הוותיקים והמבוססים ביותר בארץ ולא בכדי: המשרד אשר קיים מאז שנת 1972, מתמחה במתן שירותי חקירות פרטיות ואיסוף מודיעין ברמת דיסקרטיות גבוהה ביותר, תוך העסקת צוות חוקרים פרטיים מבאר שבע ועד הצפון המחזיקים בניסיון רב ומקצועיים. המשרד מתמחה בקשת רחבה של נושאים הנוגעים לעולם החקירות, כמו לדוגמא חקירות גירושין ובגידות, ביצוע מעקבים, חקירות פליליות, חקירות כלכליות, גילוי האזנות סתר, בדיקות פוליגרף, איתורים ומסירות ועוד. לקוח אשר נכנס למשרד בציפייה לקבל את השירותים המצוינים לעיל, יוכל ליהנות משירות מקצועי, אתי ונטול פשרות.

    לייעוץ מיידי ודיסקרטי השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      שאלות נפוצות

      הצעת מחיר של חוקר פרטי מורכבת ממספר קריטריונים המשפיעים עלייה: מהות העבודה – באיזה סוג חקירה מדובר, המרחק – על איזה שטח מתפרסת החקירה וצוות החוקרים המופקד על החקירה. 

      טווח המחירים משתנה בהתאם לצרכים והמורכבות של החקירה. באתר שלנו תוכלו למצוא מידע על המחירים. 

      משרד החקירות בילוש מתמחה בחקירות שונות ומגוונות החל מחקירות גירושין ובגידות ועד לחקירות פליליות, וחקירות כלכליות. 

      5/5 - (1 vote)
      חוקר פרטי
      מאמרים נוספים:
      כותב המאמר
      בילוש חקירות ומעקבים
      בילוש חקירות ומעקבים

      בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

      פנייה דיסקרטית
      חייגו אלינו עכשיו
      גלילה לראש העמוד
      דילוג לתוכן