לייעוץ מיידי ודיסקרטי 24/7 עם בילוש חקירות ומעקבים חייגו
ייעוץ דיסקרטי 24/7
ארוסה חולת נפש- חוקר פרטי

ארוסה חולת נפש- חוקר פרטי

חוקר פרטי

הבעיה עם אנשים שחולים במחלת נפש, זה שיש להם תקופות טובות. כלומר, זה לא בעיה זה דווקא טוב, אבל אם למשל הכרת צעירה שהיא חולת נפש, לא תוכל לדעת את זה ויכול להיות שעד שתגלה את זה כבר תהיה נשוי.

בדרך כלל מחלת נפש עוברת במשפחה, אבל לא תמיד אנשים רוצים להעביר את המידע הזה הלאה מסביר חוקר פרטי ממשרד חקירות המתמחים בחקירות אישיות, משום שהמידע הזה בהחלט יכול למנוע נישואין של בני המשפחה. מי יודע מי מהם חלה במחלה? וגם אם היא לא התפרצה עדיין, היא יכולה להתפרץ בשלבים של לחצים בחיים ולמי אין כאלה..

ממחלת נפש אי אפשר לחמוק, כמו שמבין חוקר פרטי שסיפר לנו על חקירה אישית שביצע.

מעקבים אחרי החשודה

היא הייתה בחורה ממש חמודה והיא אפילו הייתה בתקופה מסוימת שוטרת מצטיינת. היא הכירה אותו באיזה הקשר של חקירה, פרצו לו הביתה, והם הפכו לזוג.

היא לא ידעה מה שיתגלה מאוחר יותר. אביה חולה במחלת המניה דיפרסיה וזו עומדת גם להתקיף אותה.

היא הייתה מאוהבת בו עד מעל לראש, אהבה זה גם סוג של לחץ ואז יום אחד היא קמה בבוקר, אמרה שכואב לה הראש ולא הלכה לעבודה.

כשהוא דיבר אתה אחרי הצהריים, כך הוא סיפר לאותו חוקר פרטי, היא סיפרה לו שהיא עשתה כמה קניות והזמינה אותו לבוא ולראות.

בגדים במידות של ברבי- חוקר פרטי

כשהוא הגיע אליה, הוא היה המום ממסע הקניות שלה. לא רק מכמה כסף שהיא הוציאה, אלא גם ממה שהיא קנתה והוא היה בהלם. היא קנתה באלפי שקלים בגדים שהיו קטנים ב-3 מידות ממנה והיא הייתה בחורה עם גזרה מאוד יפה. היא קנתה בגדי ים קטנים וחצאיות מיני והמון שרשראות זהב והוא ממש לא הבין למה היא צריכה את כל זה. היא אמרה לו שהיא קיבלה בונוס מהמשטרה והיא רוצה לחגוג אחרי הצלחה של פיצוח איזו חקירה והיא האמינה לו.

שבועיים היא הייתה באופוריה כך סיפר לאותו חוקר פרטי שתמה על כך שהיא קנתה בגדים במידות קטנות משלה, והיה לו חשד כלשהו אבל חוקר פרטי טוב לא מנדב ללקוח ישר מידע, הוא חוקר.

מעקבים שהובילו לאברבנאל

שבועיים הייתה הבחורה באופוריה ולאחר מכן שקעה בעצבות. היא לא רוצה לראות אותי שיתף הגבר את החוקר הפרטי בהתנהגות שלה "היא אומרת שהיא אלוהים ואלוהים לא צריך גבר. חוץ מזה היא לא במשטרה ולא בבית, אני לא מבין לאן היא נעלמה.

חוקר פרטי רחרח בסביבת המגורים של הבחורה. הוא עשה חקירה בכיסוי סיפר לשכנים שהוא חבר לעבודה שלה מהמשטרה והוא מחפש אותה, אחת השכנות לא ממש ידעה לסתום את הפה וסיפרה לו סיפור שהמם אותה ואחר כך גם המם את החבר שלה.

מסתבר שלילה אחד הבחורה החליטה שהיא אלוהים, היא דפקה לכל השכנים בדלת והודיע להם שהם חייבים לצאת מהבית כי עוד מעט השכינה יורדת, אבל הדבר הכי מדאיג היה שהיא עשתה את זה עירומה כביום היוולדה. הם כמובן הזמינו את אחותה והיא הגיעה ולקחה את אחותה חולה ישר לאברבנאל.

כך מסר חוקר פרטי לבחור שהבין שאולי היא בחורה מקסימה אבל הוא לא האמין שבסופה של חקירה פרטית יתגלה שהיא חולת נפש טוב שהבחור עשה בשכל. פנה אל משרד חקירות וביקש חקירה מקצועית ע"י חוקר פרטי מוסמך.

אנא דרגו אותנו
חוקר פרטי
מאמרים נוספים:
כותב המאמר
בילוש חקירות ומעקבים
בילוש חקירות ומעקבים

בילוש חקירות ומעקבים הוא משרד החקירות הגדול בדרום, מעל 98% הצלחה.

פנייה דיסקרטית
חייגו אלינו עכשיו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן